۲۷ مرداد؛ آغاز برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی

27 مرداد؛ آغاز برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی از آغاز برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار «ایران‌نوشت» از ۲۷ مردادماه خبر داد.

سعید حسینی، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه نوشت‌افزار در سال جاری گفت: قرار است از روز بیست و هفتم مردادماه نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی با عنوان نمایشگاه «ایران‌نوشت» برگزار شود. این نمایشگاه فعلاً برای شهروندان استان تهران است. البته قرار است در دیگر استان‌ها نیز نمایشگاهی این‌چنینی برگزار شود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سومین دوره از نمایشگاه «ایران‌نوشت» است، ادامه داد: این نمایشگاه تا ششم شهریورماه میزبان خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهد بود. قرار است در این نمایشگاه، همانند سال گذشته، طرح‌های جدید از نوشت‌افزار اسلامی ایرانی برای خانواده‌ها عرضه شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ دسترسی آسان خانواده‌ها به این نوع کالاهاست.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی با بیان اینکه این نمایشگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه 40 تولیدکننده عضو مجمع آثار خود را در نمایشگاه عرضه خواهند کرد. این نمایشگاه با مشارکت صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجمع برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در این دوره نمایشگاه طرح‌های جدید عرضه خواهد شد، یادآور شد: از زمانی که این جریان شروع شد، تعدادی از تولیدکنندگان در شهرستان‌ها نیز به این جریان پیوستند و شروع به فعالیت کردند. در نظر داریم با اعلام فراخوانی تمامی تولیدکنندگان در این زمینه را بشناسیم تا بتوانیم از این طریق فعالیت‌ها را ساماندهی کنیم.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای اعلام شده از ساعت 10 الی 22 به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران