‌کمیته تفحص بررسی روند واگذاری تیم الوند در شهرداری همدان تشکیل شود‌‌


‌کمیته تفحص بررسی روند واگذاری تیم الوند در شهرداری همدان تشکیل شود‌‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه حمایت مدیریت شهری همدان از تیم فوتبال الوند و کشتی قطعی است، گفت: کمیته تفحصی برای بررسی وضعیت واگذاری تیم فوتبال الوند به خارج از همدان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی‌اکبر نظری بعدازظهر امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: مدیریت شهری براساس ضرورت‎های اجتماعی در زمینه‎های مختلف ورود پیدا کرده و قرار بر این نیست شهرداری همدان در تمامی زمینه‌ها حضور پیدا کند.

نظری تصریح کرد: تیم فوتبال الوند همدان با وجود رایزنی بسیار و بررسی در صحن شورای شهر همدان به خارج از استان همدان واگذار شده و این امر به منزله بازی دادن شورای شهر بوده است.

وی با اعلام اینکه شهرداری همدان از واگذاری تیم فوتبال الوند به خارج از استان در مراجع قضایی شاکی شود، عنوان کرد: اعضای شورای شهر همدان به گرفتن امتیاز تیم فوتبال الوند همدان رای دادند ولی در نهایت تیم از همدان خارج شده و به شهر دیگری واگذار شد.

رئیس شورای شهر همدان تاکید کرد: اگر تخلفی در زمینه واگذاری تیم الوند صورت گرفته باید شهرداری همدان پیگیری لازم را انجام داده و نتیجه لازم را به شورای شهر اعلام کند.

نظری تاکید کرد: براساس توضیحات شهردار همدان امتیاز تیم فوتبال الوند در صورت واگذاری باید به شهرداری باز می‎گشت و حال که به غیر واگذار شده شهردار همدان باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند.

وی بیان کرد: تیم فوتبال الوند براساس مصوبه شورای شهر برای شهرداری همدان بوده و اداره کل ورزش و جوانان همدان باید این تیم را به شهرداری واگذار می‏کرد که متاسفانه این اتفاق رخ نداده و تیم به شهر دیگری منتقل شد.

رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: شهرداری همدان از دو تیم فوتبال الوند و کشتی حمایت می‌کند و حمایت از تیم والیبال در دسته یک کشور باید خارج از اعتبارات شهرداری صورت گیرد و این مطالبه‎ای است که شورای شهر از مدیریت ورزش استان دارد.

عضو دیگر شورای شهر همدان در این جلسه گفت: کمیته تفحصی برای بررسی وضعیت واگذاری تیم فوتبال الوند تشکیل شده و گزارش لازم را به صحن علنی شورای شهر همدان ارائه دهد تا بدانیم مقصران اصلی در واگذاری تیم فوتبال الوند همدان به خارج از استان چه کسانی بوده‌اند.

محمد تبریزی بیان کرد: در زمینه واگذاری تیم فوتبال الوند باید مقصران و کسانی که به اعضای شورای شهر اطلاعات غلط دادند شناسایی شده و با آنها برخورد شود.

وی با اعلام اینکه دو سال در زمینه قرارداد تیم فوتبال الوند با شورا و شهرداری همدان بازی شد، عنوان کرد: دادن اطلاعات غلط به اعضای شورای شهر در زمینه تیم فوتبال الوند باید بررسی شده و برخورد لازم در این زمینه با متخلفان صورت گیرد.

عضو شورای شهر همدان تاکید کرد: زمانی که پروژه‎ای با ایراد مواجه شده و در روند آن خلل وارد میشود باید با فرد متخلف برخورد شود ولی متاسفانه شورای شهر همدان توان برخورد با یک کارشناس خاطی را ندارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon