پروژه‌های آموزشی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اردبیل تکمیل شود


پروژه‌های آموزشی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در اردبیل تکمیل شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت:‌ انتظار می‌رود تا آغاز سال تحصیلی جدید پروژه‌های آموزشی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان اردبیل تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در گردهمایی فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان تکمیل و اتمام آن تعداد از پروژه‌های مدرسه‌سازی را که از پیشرفت فیزیکی 70 درصد و بیشتر برخوردار هستند در اولویت قرار دهد تا بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا آغاز سال تحصیلی جدید باشیم.

وی با تشریح نقش زیربنایی و اثرگذار دستگاه تعلیم و تربیت در پرورش نسل سالم، باانگیزه و باسواد بیان کرد: با توجه به نقش خطیر و حساس آموزش و پرورش انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی تربیتی در کنار ارائه خدمات آموزشی توسط آموزش و پرورش استان انجام شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: دغدغه ما این است که با اتخاذ تدابیر مناسب، از هر فرصت ممکن برای کمک به توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان و رفع تنگناهای موجود در مورد تامین فضای آموزشی بهره بگیریم چرا که با این امر کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان در سطح استان ارتقا و افزایش می‌یابد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه عمل به قانون باید با صداقت و نیک‌اندیشی همراه باشد، افزود: باید مسئولان و دست‌اندرکاران استان اردبیل به این امر توجه ویژه داشته و تلاش کنند تا با صداقت کامل قوانین را اجرایی و عملیاتی کنند.

خدابخش دست‌اندرکاران مربوطه در امر آموزش و پرورش و اطلاع‌رسانی در این حوزه را به اطلاع‌رسانی صحیح درباره روند اجرایی پروژه‌های مدرسه‌سازی فراخواند و گفت: باید وعده‌ها در این باره دقیق و به گونه‌ای باشند که تا فرارسیدن ماه مهر محقق شوند و بتوانیم نسبت به پروژه‌هایی که در مورد آنها قول داده شده اقدامات مناسب و شایسته‌ای را انجام داده و آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon