طرح مطالبه ۳ درصد استخدام معلولان در دستگاه‌‌های اجرایی قم اجرا می‌شود


طرح مطالبه 3 درصد استخدام معلولان در دستگاه‌‌های اجرایی قم اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بهزیستی قم با تاکید بر مطالبه ۳ درصد استخدام معلولان در دستگاه‌های اجرایی گفت: استفاده از توانمندی تمامی معلولان در سطح استان در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی الزامی است.

رضا سلیقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با تاکید بر مطالبه 3 درصد استخدام معلولان در دستگاه‌های اجرایی اظهارداشت: استفاده از توانمندی تمامی معلولان در سطح استان در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی الزامی است.

مدیرکل بهزیستی استان قم ساماندهی آمار و اطلاعات، افزایش پوشش طرح‌های غربالگری پیشگیری، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مراجعان و کاهش مراجعه حضوری مددجویان را از جمله اقدامات مهم بهزیستی برشمرد و افزود: با توجه به سیاست های سازمان بهزیستی بنا داریم با میدان دادن به معلولین در عرصه های مختلف آنان را خودکفا کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید رویکرد و نگاه خود را به جامعه معلولان عوض کنند، خاطرنشان کرد: در راستای خودکفایی معلولان از همه ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال و فراهم‌کردن بسترهای لازم جهت فعالیت اقتصادی و درآمدزایی برای معلولان استفاده می‌شود.

سلیقه با تاکید براینکه کارشناسان سازمان‌های نظارتی و بازرسی سراسر کشور بر چگونگی سهم سه درصدی معلولان نظارت بیشتری اعمال کنند، گفت: علاوه بر استخدام‌های رسمی در سایر قراردادهای کار باید به این قشر توجه کنیم تا آنها نیز بتوانند در امور کاری خود با آرامش خاطر فعالیت های خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon