المپیاد درون مدرسه‌ای با حضور ۴ میلیون دانش‌آموز برگزار می‌شود

المپیاد درون مدرسه‌ای با حضور 4 میلیون دانش‌آموز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید المپیاد درون مدرسه‌ای با حضور چهارمیلیون دانش آموز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهرزاد حمیدی شامگاه یکشنبه در آئین آغاز به کار بیست و ششمین المپیاد ورزشی ‌دانش‌آموزان دختر کشور در تبریز، اظهار داشت: توجه به برگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی عنوان کرد: امسال مصمم هستیم تا با گسترش المپیادهای درون مدرسه‌ای در توسعه ورزش دانش آموزی در مدارس کشور نشاط و سرزندگی را گسترش دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حمایت‌های دولت از ورزش دانش‌آموزی، گفت: با حمایت‌های بی‌دریغ دولت از ورزش دانش آموزی توانسته‌ایم در رشد ورزش مدارس موفق عمل کنیم و این روند ادامه دارد.

حمیدی توجه به ورزش دانش آموزان را عامل مهمی در توسعه ورزش دانست و افزود: در سال تحصیلی جدید المپیاد درون مدرسه‌ای با حضور چهارمیلیون دانش آموز برگزار می‌شود که برگزاری این المپیادهای ورزشی نشان از توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش بر موضوع ورزش دارد.

بیست و ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور‌ به مدت پنج روز در تبریز در حال برگزاری است و  این المپیاد 30 مرداد‌ با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon