زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خلخال تقویت شود


زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خلخال تقویت شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال استعدادها و توانمندی‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری که به دلیل ضعف زیرساخت‌های گردشگری نتوانسته توسعه یابد که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی نظری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم به توسعه فرهنگی در شهرستان خلخال دست یابیم باید اتحاد و انسجام در این حوزه شکل گرفته و بتوانیم در این زمینه گام برداریم که به واسطه این اتحاد و همدلی در حال حاضر شهرستان خلخال در مسیر توسعه اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته است.

وی توسعه خلخال را نیازمند حمایت روشنفکران و برگزیدگان جامعه از مسئولان و وحدت و همدلی آنها دانست و افزود: امیدواریم در این زمینه شاهد افزایش مشارکت‌ها و وحدت و همدلی هر چه بیشتر روشنفکران منطقه در راستای پیشبرد امور بوده و بتوانیم به اهداف مورد نظر در توسعه و آبادانی شهرستان دست یابیم.

نظری با قدردانی از امام جمعه خلخال در تقویت اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر در این شهرستان بیان کرد: در صورتی که بتوانیم در راستای تحقق هر چه بیشتر همدلی و همزبانی بین مسئولان و مردم مد نظر مقام معظم رهبری در سطح شهرستان اقدام کنیم شاهد توسعه همه‌جانبه شهرستان می‌شویم.

فرماندار شهرستان خلخال با انتقاد از تامین نشدن زیرساخت‌های صنعت گردشگری در شهرستان خلخال تصریح کرد: شهرستان خلخال استعدادها و توانمندی‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری داشته که باید با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم زمینه ماندگاری مسافران را در این منطقه فراهم آوریم چرا که مسافران گذری از این شهرستان هر اندازه هم که تعداد آنها زیاد باشد نمی‌تواند در توسعه شهرستان نقشی داشته باشد.

وی ترمیم و اصلاح زیرساخت‌های جاده‌ای و راه را از عوامل موثر بر توسعه صنعتی گردشگری در شهرستان خلخال دانست و گفت: باید با توسعه و ساخت اقامت‌گاه‌های رسمی و هتل‌ها در سطح شهرستان زمینه ماندگاری مسافران را فراهم آوردیم که متاسفانه در دولت گذشته با وجود اعتبارات مناسب به این حوزه در شهرستان توجه نشده است.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به ضعف زیرساخت‌های جاده‌ای در سطح شهرستان خلخال بیان کرد:‌ در حال حاضر به جز برخی از راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال سایر راه‌های این شهرستان نظیر خلخال  -اردبیل، خلخال-پونل، خلخال-اسالم، خلخال-ماسال و خلخال-ماسوله از هیچ گونه راه فرعی و مشخصات راه اصلی برخوردار نیستند  که انتظار در این زمینه اقدام اساسی انجام شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon