مشکل راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال برطرف شود


مشکل راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خلخال گفت: در حال حاضر وضعیت زیرساخت‌های جاده‌ای و راه‌های ارتباطی خلخال مناسب نیست و باید در راستای رفع مشکلات در این حوزه اقدامات جدی و اساسی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس اظهار داشت: برخی افراد به این بهانه و با شعارهای فریبنده از قبیل سرمایه‌گذاری در این شهرستان اقدام به جلب توجه و نظر مردم می‌کنند که این کار شایسته نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در شهرستان خلخال در گرو تقویت زیرساخت‌های راه ارتباطی دانست و افزود: تا زمانی که این مشکل در شهرستان حل نشود، نمی‌توان در این زمینه اقدامی انجام داده و توسعه و آبادانی شهرستان را فراهم آورد، چرا که با توسعه راه‌های ارتباطی و زیرساخت‌ها در این حوزه می‌توان شاهد توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و نیز صنعت گردشگری در منطقه بود.

وی با اشاره به توسعه و رونق صنعت گردشگری شهرستان خلخال در سال‌های اخیر بیان کرد: با وجود افزایش تعداد گردشکران به شهرستان اما همچنان اقدامی در راستای بهبود راه‌های ارتباطی این شهرستان انجام نشده و انتظار می‌رود در این زمینه برای افزایش رضایتمندی مردم و مسافران در این شهرستان شاهد توسعه راه‌های این شهرستان و تقوییت زیرساخت‌های ارتباطی باشیم.

رشتبری با بیان اینکه خلخال از یک کیلومتر راه ارتباطی اصلی محروم است، گفت: این مشکل سبب نارضایتی و رنجش مردم این شهرستان شده و علاوه بر مردم مسافران ترددکننده از این محورها نیز از این وضعیت اعلام نارضایتی می‌کنند که با این شرایط نمی‌توان امیدوار به توسعه صنعت گردشگری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بود.

امام جمعه خلخال با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان خلخال و استقبال مسافران و گردشگران از این ظرفیت‌ها تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد توسعه و رونق شهرستان خلخال باشیم باید شرایط حضور گردشگران را در شهرستان فراهم آوریم و با تقویت زیرساخت‌هایی چون راه ارتباطی زمینه حضور هر چه بیشتر را فراهم آوریم.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای اخیر در شهرستان خلخال اظهار کرد: با توجه به این گرمای هوا احتمال بروز برخی بیماری‌ها وجود دارد که انتظار می‌رود برای پیشگیری از این امر بهداشت عمومی رعایت شده و بازدید از مراکز تهیه و توزیع مراکز غذایی و برخی مکان‌ها در شهرستان افزایش یابد تا بتوانیم از بروز برخی بیماری‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon