امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال و انجمن حمایت از کودکان کار

امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال و انجمن حمایت از کودکان کار

خبرگزاری تسنیم: تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با انجمن حمایت از کودکان کار، فردا (سه‌شنبه) امضا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تفاهم نامه فدراسیون فوتبال با انجمن حمایت از کودکان کار ساعت 11:30 صبح فردا (سه‌شنبه) در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال امضا می‌شود.

محمدرضا ملامحمد در خصوص امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: با توجه به اینکه کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه در حوزه‌های متعددی مشغول به فعالیت است، به همین دلیل در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کمیته فرهنگی، تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال و انجمن حمایت از کودکان کار به امضا خواهد رسید.

وی ادامه داد: در واقع این تفاهم‌نامه را پس از مدتی نسبتاً طولانی که مقدمات آن را در حال آماده کردن بودیم به امضا می‌رسانیم و در این مراسم میزبان برخی از مسئولان فوتبال، پیشکسوتان و هنرمندان خواهیم بود تا در اجرای این تفاهم‌نامه و به خصوص اجرای بندها و گسترش اهداف تفاهم نامه ما را یاری کنند.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: از جمله موارد مهم این تفاهم‌نامه باید به حمایت از کودکان کار از طریق ورزش فوتبال، برگزاری جشنواره (هافبک) با همکاری فدراسیون فوتبال اشاره کرد. این جشنواره فوتبالی همه ساله برگزار می‌شود و قرعه‌کشی آن در نشست فردا در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار خواهد شد تا بازی‌‎های هشت تیم شرکت کننده در این جشنواره مشخص شود.

ملامحمد در پایان تصریح کرد: همچنین در مراسم فردا ضمن رونمایی از لوگوی حامیان کودکان کار، سفیرانی را برای گسترش برنامه‌های مشترک این تفاهم‌نامه از طریق فوتبال انتخاب می‌کنیم و در پایان رئیس فدراسیون، پیراهن تیم ملی ایران را به نمایندگان کودکان کار اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon