واگذاری بخشی از فعالیت‌ دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به سمن‌ها

واگذاری بخشی از فعالیت‌ دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به سمن‌ها

خبرگزاری تسنیم: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید جهت دادن و واگذاری سیستم بخش دولتی به بخش خصوصی و سمن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی ظهر امروز در همایش سازمان‌های مردم نهاد استان اظهار داشت: در واگذاری کار به سمن‌ها باید دید مثبت و تعامل دوجانبه وجود داشته و تشکل‌ها نباید دنبال اسناد محرمانه باشند زیرا این مسئله محیط بی‌اعتمادی را به ‌وجود می‌آورد.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های استان لازم است هر کجا امکان واگذاری کار به سازمان‌های مردم نهاد باشد این کار را انجام دهند چرا که مردم صاحبان اصلی نظام هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دولت اعتقاد دارد واگذاری کار به مردم باید در بخش‌های مختلف صورت گیرد چرا که دولت وقتی توانمند است که خود ناظر و بخش خصوصی و مردم، مجری باشند.

سلیمانی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد فعالیت غیرسیاسی و تجاری دارند، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد دولتی نیستند و به دولت هیچ‌گونه وابستگی ندارند اما حمایت، تعامل و همکاری‌ دولت از سمن‌ها و سمن‌ها از دولت انجام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌ها و مجموعه فعالان این عرصه را باید توانمند و به روز کرد و در حوزه‌های مختلف مسئله شناسی لازم انجام شود چرا که سازمان‌های مردم نهاد در کنار مسئولان شتاب‌دهنده امر توسعه هستند.

خدابخش مرادی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه نشاط، پویایی و آگاهی‌بخشی مدبرانه در استان نقش موثری دارند و می‌توانند در بخش انتقال اطلاعات عادلانه و انجام خدمات صادقانه نظام به مردم از نظر جایگاه و نفوذ کلام در مخاطبان به‌صورت خاص و در جامعه به‌صورت عام ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon