اختصاص اعتبار عوارض آلایندگی برای شهرستان دیلم


اختصاص اعتبار عوارض آلایندگی برای شهرستان دیلم

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان دیلم گفت: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی، درآمد شهرداری اعتباراتی در زمینه عوارض آلایندگی اختصاص می‌یابد که نقش مهم و موثری در عمران شهری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، حسن اسماعیلی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار دیلم با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های عمران شهری اظهار داشت: ادارت، نهادها ودستگاههای اجرایی شهرستان دیلم برای توسعه وپیشرفت همه جانبه برای خدمت رسانی بهتر شهرداری دیلم با همدلی وهمراهی بیش ازپیش کمک کنند.

وی با تاکید براینکه اعضای شورای شهر رابط بین مردم و مسئولان هستند گفت: درتمامی زمینه‌ها وحوزه‌های مختلف شهری و عمرانی نظر وایده‌های اعضای شورای شهر مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرماندار دیلم تاکید کرد: شورای شهردر توسعه وپیشرفت درهمه زمینه‌های بهداشتی ورزشی، راهسازی ،اشتغال و دیگر حوزه‌ها باید خود را مسئول بدانند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات ویژه‌ای به حوزه شهری اختصاص می‌یابد بیان کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی، درآمد شهرداری اعتباراتی در زمینه عوارض آلایندگی اختصاص می‌یابد که نقش مهم و موثری در عمران شهری دارد.

وی از تخصیص اعتباراتی برای تکمیل محور دیلم به گناوه خبرداد و گفت: با تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی به بزرگراه  دیلم به گناوه که بخش عظیم وقابل توجه‌ای ازآن درحوزه دیلم است این طرح تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

فرماندار شهرستان دیلم طول مسیر دیلم به گناوه را 65 کیلومتر دانست و خاطرنشان کرد: طرح بزرگراهی این محور روند اجرایی مطلوبی دارد بگونه‌ای که تاکنو ن 50 درصد این طرح اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon