بنیتس: می‌خواهم بنزما بیشتر از ۲۰ یا ۲۵ گل بزند


بنیتس: می‌خواهم بنزما بیشتر از 20 یا 25 گل بزند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی رئال‌مادرید می‌خواهد مهاجم فرانسوی تیمش در فصل ۱۶-۲۰۱۵ بالای ۲۰ گل بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما که فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها برای سفیدپوشان مادریدی 22 گل به ثمر رساند، در طول فصل نقل‌وانتقالات تابستانی 2015 شایعه جدایی‌اش از این تیم مطرح بوده است و از آرسنال به عنوان یکی از مشتریان پر و پا قرص این مهاجم 27 ساله یاد می‌شود.

رافائل بنیتس در گفت‌و‌گو با روزنامه «ال‌پایس» اسپانیا گفت: بنزما بازیکن بزرگی است و یکی از ایده‌های من برای این فصل این است که کریم از رکورد 20 یا 25 گل‌زده فراتر برود. در این مورد هم اطمینان کافی دارم. به بنزما ایمان زیادی دارم و او هم توانایی رقابت با هر مهاجم دیگر را دارد.

وی با اشاره به بازگشت خاویر هرناندس به منچستریونایتد پس از پایان یافتن قرارداد قرضی یکساله‌اش با رئال مادرید که گزینه خوبی برای جانشینی بنزما بود، عنوان کرد: داشتن چند گزینه‌ برای هر پست همیشه کمک‌حال است. برای مثال حضور یک هافبک خوب روی نیمکت خیلی خوب است و بسته به بازی می‌توان از گزینه‌های خود بهره برد. در مورد مهاجمان هم این موضوع صدق می‌کند. به هر حال تا تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) بازار نقل‌وانتقالات باز است و شاید اقدام به جذب بازیکنانی کردیم.

سرمربی پیشین تیم‌های لیورپول و چلسی تصریح کرد: بهبود وضعیت تیم و جذب بازیکنان جدید کار ساده‌ای نیست. بازیکنان خیلی زیادی در بازار نقل‌وانتقالات نیستند که از بازیکنانی که ما داریم، بهتر باشند که آنها هم در بازار موجود هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon