یک چهارم سربازان اسرائیل اختلالات روانی دارند


یک چهارم سربازان اسراییل دچار اختلالات روانی هستند

خبرگزاری تسنیم: شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که یک چهارم سربازان این رژیم به اختلالات روانی دچار شده اند.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، روزنامه عربی زبان الحیات چاپ لندن روز چهارشنبه به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: یک چهارم سربازان ارتش رژیم صهیونیستی از پدیده نگران کننده روبه گسترش اختلالات روانی رنج می برند و در طول دوره خدمت سربازی به روان درمانی روی آورده اند.


بنابراین گزارش، این در حالی است که سالانه هزاران سرباز صهیونیست به علت مشکلات روانی از ارتش اخراج می شوند.


در ادامه این گزارش آمده است: چه بسا تعداد سربازانی که به مطب های روان درمانی می روند بیش از این باشد چرا که سربازان یهودی می توانند این مساله را از فرماندهانشان پنهان کنند.


وزارت کشور رژیم صهیونیستی هر ساله فهرستی از نام جوانانی را که دچار بیماری روانی هستند و حمل سلاح برای آنان ممنوع است به فرماندهی ارتش این رژیم ارائه می دهد و ارتش نیز این جوانان را اخراج می کند ولی این لیست شامل همه جوانانی که از بیماری روانی رنج می برند، نمی شود.


میانگین سن بیماران روانی در ارتش رژیم صهیونیستی بین 18 تا 21 سال است.


شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی با بیان مشکلات روانی سربازان این رژیم به آتش زدن هواپیمای وابسته به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اشاره و اعلام کرد: سرباز عامل این اقدام با آن که دچار اختلال روانی بوده با این حال به خدمت ارتش درآمده بود.


یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی که نامش در گزارش ذکر نشده نیز در این باره گفت: هر یک از جوانان دختر و پسر باید جذب ارتش شوند و نباید به علت این که قبل از ورود به ارتش به پزشک روانی مراجعه کرده اند از خدمت معاف شوند.


پیشتر نیز یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی فاش کرد که تعداد نظامیان صهیونیست که در پی مشارکت در جنگ 50 روزه سال گذشته علیه غزه دچار بیماری روانی شده اند به بیش از 3 هزار نفر رسیده است.


برپایه این گزارش، بسیاری از نظامیان صهیونیست که دچار بیماری روانی شده اند، توسط مقامات رژیم صهیونیستی از ارتش اخراج شده اند.


این روزنامه همچنین به نقل از منابع پزشکی در سرزمین های اشغالی نوشت: تعداد سربازان اسرائیلی که در آینده نیز دچار اختلالات روانی خواهند شد، هزاران نفر برآورد شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon