۶۵۰ هزار دانش‌آموز تا پایان شهریور از مناطق جنگی بازدید می‌کنند

650 هزار دانش‌آموز تا پایان شهریور از مناطق جنگی بازدید می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: با حرکت مثبتی که در اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ صورت گرفته است، امیدواریم تا پایان شهریور آمار بازدیدکنندگان از مناطق جنگی به ۶۵۰ هزار دانش‌آموز برسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور که عصر امروز (چهارشنبه) در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به تاثیرات اردوهای راهیان نور در روحیه دانش‌آموزان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه گذشت، انتقال فرهنگ رزمندگان به نسل فعلی و آینده، تقویت روحیه آمادگی در میهن اسلامی با رویکرد اسلامی از وظایف و تاثیرات اردوهای راهیان نور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در تقویت روحیه اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان موثر است، گفت: با حرکت مثبتی که در اردوی راهیان نور در سال تحصیلی 93،94 صورت گرفته امیدواریم تا پایان شهریور آمار دانش‌آموزان بازدیدکننده از مناطق نور به مرز 650 هزار دانش‌آموز برسد که این آمار در تاریخ اردوهای راهیان نور بی‌سابقه است.

وزیر آموزش و پرورش به برنامه‌های دولت یازدهم در خصوص تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم عملا به دنبال جلب مشارکت نهادهای مختلف در تربیت دانش‌آموزی هستیم که در این خصوص از سازمان‌های وابسته، بسیج دانش‌آموزی و سازمان هلال احمر کمک گرفته شده است.

فانی در پایان با اشاره به مشارکت‌های مردمی در اردوهای راهیان نور گفت: نزدیک به 5 میلیارد تومان از هزینه‌های اردوهای راهیان نور توسط دانش‌آموزان و خانواده آنها در قالب مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon