برگزاری نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان هرمزگان در توسعه پایدار


برگزاری نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان هرمزگان در توسعه پایدار

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از افتتاح نمایشگاه نقش آفرینی زنان این استان در توسعه پایدار همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، زهرا یعقوب نژاد در نخستین جلسه کمیته تخصصی نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار هرمزگان، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت شاهد بازگشایی و فعالیت نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدارهرمزگان هستیم.

وی در ادامه ارائه دستاوردهای زنان استان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: زنان هرمزگانی همواره توانمندی خودرا در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی به اثبات رسانده اند.

یعقوب نژاد تصریح کرد: در این نمایشگاه تلاش داریم تا با معرفی توان و ظرفیت زنان هرمزگان و تقویت مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد در عرضه الگویی موفق برای کارآفرینی گام برداریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، محوریت نمایشگاه مذکور را بر اساس صنایع تولیدی، کشاورزی و تبدیلی، صنایع دستی، فرهنگ و هنر،مشاوره کارآفرینی و بهداشت و سلامت و جوانان عنوان کرد.

وی برپایی نمایشگاه را در قالب 20غرفه با هدف شناسایی ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و اشتغالزایی بانوان در هرمزگان اعلام داشت.

یعقوب نژاد در پایان مدت برپایی این نمایشگاه را از 7 تا 9  شهریور به مدت سه روز در محل اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان عنوان کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon