بنیاد ملی نخبگان توانمندسازی استعدادهای برتر را در دستور کار قرار دهد

بنیاد ملی نخبگان توانمندسازی استعدادهای برتر را در دستور کار قرار دهد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد نخبگان گفت: با توجه به استعدادیابی بنیاد ملی نخبگان در مناطق محروم، به نظر می‌رسد هنوز جای کار زیاد است و بنیاد ملی نخبگان باید در توانمند سازی نخبگان برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محسن شاه رضایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه منطقه‌ای جشنواره اختراعات رویش، اظهار داشت: خراسان جنوبی منطقه‌ای با فرهنگ، دیرینه و با عجایب فرهنگی فراوان است.

وی با اشاره به اینکه در بنیاد ملی نخبگان یک برنامه دیگری را داشته‌ایم که خراسان جنوبی خوش درخشیده است، بیان کرد: در بنیاد ملی نخبگان برنامه ریزی شده است که دانش آموزی را نباید فراموش کرد زیرا بنیاد ملی نخبگان از دانش آموزی آغاز می‌شود.

وی افزود: در راستای همین محور طرحی را به عنوان طرح "شهاب" شناسایی کردیم که در راستای هدایت تحصیلی استعدادهای بر‌تر در سراسر کشور در دست اجرا است.

مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد نخبگان کشور اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طرح شهاب امسال مقرر شد که دانش آموزان برای معلمان خود یک جمله بنویسند و در سراسر کشور این حرکت علمی را اجرا کنند.

شاه رضایی بیان کرد: در این طرح هر استان سه برگزیده داشته است که از این برگزیدگان استانی 10 نفر از سراسر کشور برگزیده شده‌اند که یکی از آن‌ها از خراسان جنوبی است.

وی افزود: نوشتن امری مهم است زیرا اگر ننویسیم هویت ما از دست می‌رود و باید عادت کنیم بنویسم و احساساتمان را به تاریخ و نسل‌های بعدی تحویل دهیم.

مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد نخبگان کشور گفت: این نوشتن به ما هویت می‌دهد و این نوشتن از بچگی آغاز می‌شود و طرح شهاب مهربانی که امسال بنیاد آغاز کرده نیز در همین راستا بوده است.

در پایان از سه نفر برگزیده طرح شهاب مهربانی استانی و برگزیده کشوری از خراسان جنوبی تقدیر شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon