رضوانی: فقط من و خزانه‌دار فدراسیون از مبلغ قرارداد چیریچ مطلع هستیم

رضوانی: فقط من و خزانه‌دار فدراسیون از مبلغ قرارداد چیریچ مطلع هستیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فقط من، چیریچ و خزانه‌دار فدراسیون از مبلغ قرارداد سرمربی جدید تیم ملی واترپلوی ایران مطلع هستیم.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور «چیریچ» سرمربی جدید تیم ملی واترپلو اظهار داشت: چیریچ در حال حاضر به عنوان مشاور فنی در کنار تیم‌های ملی زیر 17 و 20 سال حضور دارد. این دو تیم قرار است در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنند. به این ترتیب که تیم زیر 17 سال کشورمان مهر ماه در بانکوک در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند و تیم زیر 20 ساله‌ها هم به زودی برای شرکت در رقابت‌های جهانی راهی قزاقستان خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون تیم دانشگاه آزاد با چند ملی‌پوش خود با تیم‌های زیر 17 و 20 سال کشورمان در حال برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. همچنین تیمی که در مسابقات فیناتروفی حضور داشت، با این دو تیم دیدارهایی را برگزار خواهد کرد. هدف از این کار افزایش میزان آمادگی تیم‌های ملی جوانان است. همچنین هدف دیگر آشنایی چیریچ با ورزشکاران واترپلوی کشورمان است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد: دنبال شخصی بودیم که در واترپلوی جهان صاحب نام و با علم روز هم آشنا باشد. بررسی‌های زیادی به عمل آمد و گزینه‌های مختلف را ارزیابی کردیم. روی چیریچ نظر مثبتی وجود داشت. به همین دلیل حتی از او برای حضور در مسابقات فیناتروفی هم دعوت کردیم تا از نزدیک شرایط ایران و تیم ملی و بازیکنان را ارزیابی کند. انتخاب چیریچ به عنوان سرمربی تیم ملی نظر جمعی کمیته فنی بوده است.

وی در خصوص قرار داد این مربی و شرایط آن اظهار داشت:‌قرار داد این مربی تا با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران 3 ساله خواهد بود. هر سال این قرارداد تمدید می‌شود. یعنی پس از طی یک سال، قرارداد سال دوم تمدید خواهد شد. ضمن اینکه قبل از عملیاتی شدن قرارداد «چیریچ»، او به مدت 3 ماه در ایران فعالیت خواهد کرد. به این خاطر چنین کاری را انجام می‌دهیم که اگر به هر دلیلی مشکل یا ایرادی در کار وجود داشت، دست ما باز باشد.

رضوانی با بیان اینکه چیریچ یک مربی توانمند با کارنامه‌ای قوی است، یادآور شد: فقط من، چیریچ و خزانه‌دار فدراسیون از مبلغ قرارداد او مطلع هستیم. اجازه بدهید مبلغ قرارداد این مربی هم محرمانه باقی بماند چراکه در دنیای ورزش این مسائل محرمانه است، البته باید بگویم که دستمزد این مربی بالا نیست اما برای موفقیت‌های احتمالی پیش رو از جمله قهرمانی در آسیا و بازی‌های آسیایی پاداش خوبی را برایش مد نظر قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون ما، واترپلو از همه به مدال مسابقات مختلف نزدیک‌‎تر است. امیدوارم با حمایت‌های دولت و وزارت ورزش هر روز شاهد پیشرفت این رشته باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon