برگزاری نشست‌های ادبی با حضور نویسندگان ایران در نمایشگاه کتاب مسکو

برگزاری نشست‌های ادبی با حضور نویسندگان ایران در نمایشگاه کتاب مسکو

خبرگزاری تسنیم: غرفه ایران و سالن کنفرانس نمایشگاه کتاب مسکو در بیست و هشتمین دوره شاهد برپایی نشست‌هایی با موضوع ادبیات در ایران و حضور نویسندگان شاخص ایرانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران و به عنوان مهمان ویژه در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو حضور خواهد داشت، برگزاری نشست‌‌های ادبی با حضور نویسندگان مطرح و برجسته از ایران را تدارک دیده است.

میرجلال الدین کزازی، هوشنگ مرادی کرمانی، گروس عبدالملکیان، آبتین گل‌کار، گودرز رشتیانی و علی‌اصغر محمد خانی از جمله نویسندگان و شاعرانی هستند که توسط مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با حمایت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب مسکو و در غرفه ایران حضور خواهند داشت.

از رودکی تا جامی، سیری در جهان‌شناسی ادبیات فارسی، بازتاب آثار روسی در ایران، عصر شعر تهران، داستان‌نویسی، ادبیات کودک و نوجوان، عصر تهران، ایرانشناسی در روسیه، عصر شاهنامه، عصر داستان تهران، ادبیات تطبیقی فارسی و روسی از جمله عنوان نشست‌هایی است که برای حضور این نویسندگان در غرفه ایران و در سالن کنفرانس نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در غرفه ایران اجرای گروه موسیقی نغمه از استان هرمزگان، اجرای گروه موسیقی شهرداری تهران و اجرای نمایش خیابانی است.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ 11 تا 16 شهریور ماه در محل پارک "ودن خواه" برگزار می شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

انتهای پیام/

اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران