درخواست الوفاق از سازمال ملل برای مشخص کردن سرنوشت "شیخ حسن عیسی"

درخواست الوفاق از سازمال ملل برای مشخص کردن سرنوشت "شیخ حسن عیسی"

خبرگزاری تسنیم: جمعیت الوفاق بحرین از گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمال ملل درخواست کرد تا برای مشخص شدن سرنوشت "شیخ حسن عیسی" به آنان کمک کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الوفاق، جمعیت الوفاق بحرین از گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل خواست تا این جمعیت را در آگاهی از سرنوشت شیخ حسن عیسی نماینده سابق پارلمان بحرین و همچنین درخواست از دولت برای آزادی فوری او یاری کند.

الوفاق تاکید کرد که سرنوشت شیخ حسن العیسی شخصیت برجسته سیاسی بحرین که در انتخابات سال 2010 بیشترین تعداد آرای مردمی را به خود اختصاص داده بود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بیش از 85 ساعت است که هیچ اطلاعی از او در دست نیست، وکلای مدافع شیخ عیسی از دیدار با او منع شده‌اند.

جمعیت الوفاق در ادامه از بازداشت شیخ عیسی و نبود اطلاعات در خصوص وضعیت او ابراز نگرانی کرده و از تمامی سازمان های بین المللی خواست تا در به دست آوردن اطلاعاتی از او مشارکت کنند.

بر اساس گزارش جمعیت الوفاق، شیخ حسن عیسی عصر روز سه شنبه به دلایل نامعلومی توسط نیروهای امنیتی بحرین بازداشت شده است، او از حق دفاع محروم شده وکیل مدافعش از دلایل بازداشت محروم شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان