۲۹۶ پروژه عمرانی در روستاهای قزوین به بهره‌برداری می‌رسد


296 پروژه عمرانی در روستاهای قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: در هفته دولت ۲۹۶ پروژه دهیاری‌های استان با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین کریم حبیبی انبوهی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با رسانه‌های گروهی استان قزوین که در سالن جلسات معاونت عمرانی استاندار قزوین برگزار شد با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح دهیاری‌ها در هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 296 پروژه دهیاری‌های استان با اعتباری بالغ بر 264 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 182 پروژه با اعتباری بالغ بر 103 هزار میلیون ریال بوده است، افزود: تعداد پروژه‌های قابل افتتاح سال 94 در مقایسه با سال گذشته 60 درصد و از لحاظ اعتباری 160 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های دهیاری‌ها عنوان کرد: بهسازی و تعریز معابر روستایی با 249 پروژه، احداث بوستان روستایی با هشت پروژه، غسالخانه در شش باب، ساختمان‌های دهیاری‌ها در هفت واحد و اجرای دیوار سنگی در 18 مورد مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها بودند.

حبیبی خاطرنشان کرد: از مجموع 249 پروژه قابل افتتاح دهیاری‌ها، 116 پروژه در شهرستان قزوین، 68 پروژه در بوئین زهرا، 38 پروژه در شهرستان آوج، 26 پروژه در شهرستان آبیک، 18 پروژه در شهرستان البرز و 30 پروژه در شهرستان تاکستان وجود دارد.

وی بیان کرد: تمامی پروژه‌های قابل افتتاح در سال 94 توسط دهیاری‌ها انجام شده و اقدامات بنیاد مسکن تعاون استان قزوین از اقدامات دهیاری‌ها جدا است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان قزوین در حوزه روستاها امسال بیشتر اقدامات خود را معطوف به آسفالت راه‌های روستایی در داخل و خارج از روستاها قرار داده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon