مسکن اجتماعی همچنان روی کاغذ است

مسکن اجتماعی همچنان روی کاغذ است

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که طرح مسکن اجتماعی همچنان روی کاغذ است، گفت: بر اساس طرح جامع مسکن باید سالانه یک میلیون و ۵۰ هزار مسکن در کشور ساخته شود، اما نه ساز و کار این طرح مشخص است و نه متولی آن.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:  با تلاش‌های و پیگیری‌های کمیسیون عمران مجلس طرح مسکن مهر در دستور کار دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی با بیان این‌که آخرین اطلاعات طرح جامع مسکن توسط وزارت راه رونمایی شده است، تصریح کرد:به فرض این‌که طرح مذکور با همه اشکالات پذیرفته شود، کشور با کمبود شدید مسکن روبروست.

وی با اشاره به این‌که بر اساس طرح جامع مسکن باید سالانه یک میلیون و 50 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود، یادآور شد: این‌که چه دستگاه و ارگانی باید این واحدها را بسازد، مشخص نیست. علاوه بر این همچنان مشخص نیست در این زمینه باید چه اقداماتی صورت گیرد و ساز و کار چیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که مسئولان وزارت راه و شهرسازی در مرحله تئوری قرار دارند، بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز عنوان کرده در بحث مسکن اجتماعی باید بقیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها کمک کنند، اما با این حال این طرح نیز همچنان روی کاغذ است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه