راه سختی برای صعود تیم خونه به خونه بابل در پیش است


راه سختی برای صعود تیم خونه به خونه بابل در پیش است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: هدف این تیم صعود به لیگ برتر است ولی راه سختی برای صعود در پیش داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر میثاقیان شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش در مقابل تیم ایران‌جوان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از تلاش تیم حریف در بوشهر اظهار داشت: درود می‌فرستم به بازیکنان تیم ایران‌جوان بوشهر که با این همه امکانات محدود و زمان کم بازی خوبی را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه دو تیم بازی خوبی ارائه کردند گفت: امروز هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند ومساوی عادلانه بود هر چند ما می‌توانستیم  پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل هدف این تیم را صعود به لیگ برتر دانست و تصریح کرد: هدف تیم خونه به خونه صعود به لیگ برتر است هر چند راه سختی در پیش رو داریم.

میثاقیان با اشاره به شرائط داوری بازی افزود: در دو یا سه موقعیت داور می‌توانست برای تیم ما پنالتی اعلام کند که داور از این صحنه‌ها دور بود.

وی به بازی آینده تیم خونه به خونه بابل پرداخت و بیان کرد: این تیم هفته آینده با تیم نفت مسجد سلیمان روبرو می‌شود که تلاش می‌کنیم هر سه امتیاز این  بازی را بگیریم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل خاطرنشان کرد: حق فوتبال بوشهر نیست که همیشه با مشکلات مالی دست پنجه نرم کند ومسئولان استان بوشهر باید تلاش کنند که از تیم ایران‌جوان بوشهر حمایت کنند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon