بهره‌برداری بیش از هزار و ۲۰۰ پروژه بزرگ استان گیلان در هفته دولت


بهره‌برداری بیش از هزار و 200 پروژه بزرگ استان گیلان در هفته دولت

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان در هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد و میزان اعتبار در بخش خصوصی نیز بیش از ۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد علی نجفی صبح امروز با آغاز هفته دولت، ضمن حضور در گلزار شهدای شهر رشت اظهار داشت:  امروز  اولین روز هفته دولت است و  در این روز با آرمان بزرگ شهدای افتخارآفرین ایران اسلامی  تجدید میثاق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا در تمام عرصه‌های تاریخ ماندگار هستند خاطرنشان کرد: این شهدا در دین اسلام و در فضای انقلاب اسلامی  با سرمشقی که از درس امام حسین (ع) و مکتب عاشورا فراگرفتند حماسه آفریدند و امروز باید بگوئیم راهی که شما آگاهانه، باشعور و با ادراک انتخاب کرده‌اید توسط خادمان این استان ادامه خواهدداشت.

استاندار گیلان با اشاره به آرامش حاکم شده برفضای ایران و تلاش مسئولان بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: بیش از هزار و 200 پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 100 هزار تومان درهفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و میزان اعتبار در بخش خصوصی نیز بیش از 1 میلیارد و 155 میلیون ریال خواهد بود.

نجفی با بیان اینکه هفته دولت هفته نمایش عملکرد مسئولان اجرایی دولت است تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات اعتباری که استکبار و تحریم‌های ناجوانمردانه که برای ایران عزیز ایجاد کرده بودند،گیلان یک روز هم دست از کارکردن نکشیده و مسئولان استانی با چنگ و دندان به فعالیت ادامه دادند و امروز با افتخار بایداین عملکردها را مطرح کنیم.

وی افزود: با عنایت به سخنان رهبرمعظم انقلاب، گیلان در تمام شاخص‌های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی،عمرانی و اجتماعی حرکتی صعودی  و رو به رشد داشته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon