علت رکود فرهنگی کردستان، انتصاب مدیر غیربومی در حوزه فرهنگی استان است


علت رکود فرهنگی کردستان، انتصاب مدیر غیربومی در حوزه فرهنگی استان است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس علت اصلی کم تحرکی و رکود فرهنگی کردستان را انتصاب مدیرغیربومی در حوزه فرهنگی استان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به نقل از دفتر نماینده مردم شهرستان‌های سنندج،کامیاران و دیواندره، سالار مرادی در مجلس شورای اسلامی شامگاه یک شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان کردستان با انتقاد از وضعیت فرهنگی استان، علت اصلی کم تحرکی و رکود فرهنگی استان را انتصاب مدیرغیربومی در حوزه فرهنگی دانست.

وی انتصاب فردی غیر بومی که از وضعیت فرهنگی استان کم ترین آگاهی را  دارد معارض با شعارهای دولت تدبیروامید دانست.

مرادی با اشاره به وعده های رییس جمهور مبنی بر توجه به مسایل فرهنگی استان و تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر فرهنگی بودن استان انتصاب فردی که به مباحث فرهنگی استان آشنایی ندارد را با روح شعارهای دولت ناسازگار دانست.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج،کامیاران و دیواندره در مجلس عملکرد نامطلوب دولت در بخش فرهنگی را در استان غیر قابل قبول دانست و اعلام کرد: برخلاف پیگیری‌هایی که از طریق وزارت ارشاد انجام گرفته است و وعده‌هایی مبنی بر اصلاح امور داده شده ولی این مهم متاسفانه تا کنون تحقق نیافته است.

وی افزود: با توجه به عدم رضایت مندی مردم از این روند این مطالبه تا حصول به نتیجه از طریق نمایندگان مردم دنبال خواهد شد.

مرادی یکی دیگر از مشکلات اصلی استان را کمبود آب دانست و در ادامه سخنان خود اشاره کرد:قبل از پرداختن به توسعه راه‌ها باید بحران آب شرب استان بصورت اساسی حل شود چراکه بی توجهی به آن لطمات جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

مرادی یکی از اصلی ترین تاثیرات کم آبی را در استان گسترش مهاجرت روستاییان به شهرها و رشد حاشیه نشینی دانست.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon