خدمت‌رسانی در دستگاه‌های دولتی نباید با نگاه بنگاه‌داری و انتفاعی همراه شود


خدمت‌رسانی در دستگاه‌های دولتی نباید با نگاه بنگاه‌داری و انتفاعی همراه شود

خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: رویکرد خدمت‌رسانی در دستگاه‌های دولتی نباید بنگاه‌داری و انتفاعی باشد افزود: دستگاه عمومی برای رفاه عمومی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه امام‌جمعه این شهرستان ظهر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان آستانه‌اشرفیه به مناسبت هفته دولت در مسجد جامع این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدای دولت اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات مالی و اداری برخورد محبت‌آمیز و تکریم ارباب‌رجوع رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ساجدی با اشاره به اینکه رویکرد خدمت‌رسانی در دستگاه‌های دولتی نباید بنگاه‌داری و انتفاعی باشد افزود: دستگاه عمومی برای رفاه عمومی است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای همکاری با مسئولین برای خدمت بیشتر به مردم را دارم گفت: کمک و خدمت صادقانه به مردم آسایش روانی بیشتر و بهتری را برای جامعه رقم خواهد زد.

افتتاح پروژه ملی سایت رادار بندر کیاشهر

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در این دیدار بابیان اینکه 73 پروژه عمرانی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید اظهار کرد: پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه با اعتبار حدود 38 میلیارد تومان و در بخش‌های گاز، برق، مسکن، آب روستایی، راه روستایی، خدمات شهری و روستایی است.

حسین اسماعیلیان با اشاره به افزایش 30 درصدی پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت در سال جاری بیان کرد: اعتبار هزینه شده در بخش ملی 239 میلیارد و 676 میلیون ریال و در بخش استانی 80 میلیارد و 536 میلیون ریال و از سایر منابع مبلغ 58 میلیارد و 862 میلیون ریال بوده است.

مقام عالی دولت با اشاره به افتتاح پروژه ملی سایت رادار بندر کیاشهر با اعتبار 11 میلیارد تومان گفت: این پروژه باهدف افزایش دقت پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و ارتقای سامانه هشدار سریع پدیده‌های جوی استان انجام شد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه افزود: در حوزه‌ آب شهری در هفته دولت امسال مخزن سه هزار مترمکعبی تأمین آب شرب شهری در بندر کیاشهر با مجموع اعتبار دو میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح هشت طرح گازرسانی را از دیگر برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت عنوان کرد و گفت: در حوزه راه روستایی، 18 کیلومتر راه روستایی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیلیان با اشاره به پنج طرح تولیدی و اشتغال‌زایی بااعتبار بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال افزود: با بهره‌برداری از این پنج طرح تولیدی برای 13 نفر در آستانه‌اشرفیه به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

فرماندار با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه تأمین آب شرب 12 روستا در بخش مرکزی و بندر کیاشهر با برآورد هفت میلیارد و 400 میلیون تومان افزود: کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به 18 روستای خوشه فوشازده به طول 98 کیلومتر با برآورد 9 میلیارد و نه‌صد میلیون تومان و کلنگ زنی پروژه احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی آب در آستانه‌اشرفیه با برآورد هفت میلیارد و 160 تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گلباران مزار شهدای آستانه‌اشرفیه و تجدید بیعت با آرمان‌ها امام شهدا وشهدای گرانقدر شهرستان، افتتاح گلزار شهدای روستای پنچاه با اعتبار 105 میلیون ریال و 12 خانه مسکونی مددجویی توسط کمیته امداد آستانه‌اشرفیه  با اعتبار دو میلیارد و 280 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های نخستین روز هفته دولت در آستانه‌اشرفیه بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon