محرومیت دو جلسه‌ای آنالیزور تیم ملی از سوی کمیته اخلاق و رد ادعای دادکان

محرومیت دو جلسه‌ای آنالیزور تیم ملی از سوی کمیته اخلاق و رد ادعای دادکان

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: طبق اظهاراتی که محسن قهرمانی به صورت کتبی و شفاهی در اختیار کمیته اخلاق گذاشته، اظهارات محمد دادکان کاملا کذب و بی اساس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی اکبر محمدزاده گفت: به دلیل توهین به مقامات فدراسیون از سوی مهرداد خانبان، آنالیزور تیم ملی فوتبال، وی دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شده و باید مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. در واقع ایشان در بازی با تیم‌های گوام و هند نمی تواند تیم ملی را همراهی کند. این رای قطعی است.

وی در خصوص اظهارات دادکان در برنامه تلویزیونی (پنجشنبه 29 مردادماه) عنوان کرد: بررسی و تحقیقات خود را در خصوص اظهارات محمد دادکان مبنی بر اینکه یک مسئول از داور بازی خواسته بود تا نتیجه یک مسابقه را در آورد، انجام داده و از داور مذکور (محسن قهرمانی) خواستیم توضیحات لازم را اعلام کند. این داور به صورت کتبی و شفاهی اعلام کرد هیچگونه صحبتی در این خصوص با فردی نکرده‌ام و این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنم. در واقع طبق اظهاراتی که محسن قهرمانی کتبی و شفاهی در اختیار کمیته اخلاق گذاشته است، اظهارات محمد دادکان کاملا کذب و بی‌اساس است.

انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon