عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب مسکو

عرضه 400 عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب مسکو

مدیر نشر شباویز با اشاره به برنامه‌های این انتشارات برای حضور در نمایشگاه کتاب مسکو، از عرضه نسخه انگلیسی ۴۰۰ عنوان از کتاب‌های این انتشارات خبر داد.

فریده خلعتبری، مدیر انتشارات شباویز، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این انتشارات برای حضور در نمایشگاه کتاب مسکو گفت: برنامه‌های انتشارات شباویز به چند دسته تقسیم می‌شود؛ نخست آنکه در نظر داریم که یک نسخه از تعداد تقریباً 400 عنوان از کتاب‌های منتشر شده از سوی این انتشارات را به زبان انگلیسی در نمایشگاه کتاب مسکو عرضه کنیم.

وی ادامه داد: همچنین معرفی‌نامه‌ای از انتشارات شباویز و فعالیت‌هایی که در این چند سال انجام داده است، به زبان روسی تهیه و آماده شده است. علاوه بر این، اقدام به تهیه یک‌کاتالوگ ویژه نمایشگاه کتاب مسکو کردیم که تصاویر کتاب‌ها در آن درج شده و توضیحی در رابطه با جوایزی که این انتشارات تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف کسب کرده نیز ارائه شده است.

خلعتبری به طراحی برنامه‌های جانبی اشاره کرد و افزود: ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب، به عنوان مهمان ویژه حضور دارد، به همین دلیل اقدام به تهیه یک‌سری لاکتابی کردیم که به بچه‌هایی که برای بازدید از نمایشگاه می‌آیند، اهدا کنیم. همچنین تعدادی کارت پستال نیز تهیه شده که به بازدیدکنندگان اهدا خواهد شد. بنابراین فکر نمی‌کنم که با وجود این موارد هیچ کودکی دست خالی از انتشارات ما خارج شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با ناشران حاضر در این نمایشگاه وارد مذاکره شده‌اید یا خیر، گفت: ساختار نمایشگاه کتاب مسکو متفاوت از نمایشگاه‌های بین‌المللی دیگر است. در این نمایشگاه عمده ناشران بومی هستند و قرارهای ملاقات خود را در همان نمایشگاه تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران