عنوان سازمان لیگ فوتبال ایران وجاهت قانونی ندارد

عنوان سازمان لیگ فوتبال ایران وجاهت قانونی ندارد

خبرگزاری تسنیم: معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان اینکه سازمان لیگ فوتبال ایران غیرقانونی است، گفت: اسناد و مدارک نشان می‌دهد این شرکت کاملاً غیرقانونی است و نام اصلی آن مؤسسه لیگ برتر فوتبال است.

محسن بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با موضوع غیرقانونی بودن حضور امیر عابدینی در سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: ابتدای امر باید بگویم که عنوان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران وجاهت قانونی ندارد و این شرکت با نام مؤسسه لیگ برتر فوتبال ایران ثبت شده و آگهی آن نیز موجود است. در اولین و آخرین آگهی مربوط به ثبت این شرکت نامی از امیر عابدینی در بین مدیران آن دیده نمی‌شود و حتی در آگهی تغییرات هم فردی به جمع هیئت مؤسس اضافه نشده است.

وی ادامه داد: عابدینی گفته منتخب مدیران عامل باشگاه‌ها در سازمان لیگ است که اصلاً چنین موضوعی در اساسنامه تعریف نشده است. حتی اگر چنین مسئله‌ای تعریف شده باشد، عابدینی اکنون در باشگاهی سمتی ندارد. ضمن اینکه مدیرانی که مسئول برگزاری مسابقات هستند باید در باشگاه‌ها بی‌طرف باشند، اما عابدینی از طریق رسانه‌ها بی‌طرفی‌اش را نقض کرده است و باید هرچه زودتر از سمت خود عزل شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران تأکید کرد: مهم‌ترین موضوع بحث خود سازمان لیگ فوتبال ایران است. اسناد و مدارک نشان می‌دهد این شرکت کاملاً غیرقانونی است و نام اصلی آن مؤسسه لیگ برتر فوتبال است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon