آشوری: فدراسیون کاراته در انتخابی تیم ملی نظر می‌داد، باید رضایت سمندر جلب می‌شد


آشوری: فدراسیون کاراته در انتخابی تیم ملی نظر می‌داد، باید رضایت سمندر جلب می‌شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر پیشین فدراسیون کاراته گفت: اینکه فدراسیون در انتخابی‌های تیم‌های ملی نظر می‌دهد برای همه اهالی کاراته روشن است و اگر بگویم اینگونه نیست دروغ گفته‌ام.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه آیا درست است که فدراسیون کاراته در مورد انتخاب نفرات تیم ملی در زمان حضور شما به عنوان دبیر دخالت داشته عنوان کرد: در فدراسیون کاراته در همه امور باید رضایت سمندر (رئیس فدراسیون) جلب می‌شد. تاکنون تیمی که صددرصد انتخابی‌اش به‌حق باشد به هیچ مسابقه‌‌ای نرفته است و این را نیز همه می‌دانند. اگر بگویم فدراسیون در انتخابی‌ها نظر نمی‌داد دروغ گفته‌ام.

وی ادامه داد: تمام نیتم بازگرداندن آرامش به تیم بود مگر نه باید زودتر و قبل از این اتفاقات از فدراسیون می‌رفتم. واقعا در این مورد به خودم ایراد می‌گیرم و آن‌را یک گناه بزرگ می‌دانم. بازهم می‌گویم هدفم کمک به کاراته بود ولی با این حال ای کاش زودتر از اینها از فدراسیون می‌رفتم.

دبیر پیشین فدراسیون کاراته گفت: بارها گفته‌ام که چند ماه پیش‌تر از اینکه به قول سمندر برکنار شوم استعفایم را به او داده بودم اما او می‌گفت باهم آمدیم و با هم نیز می‌رویم. می‌دانستم علیه من جریان‌سازی می‌شود اما ظاهر داستان این بود که سمندر استعفای مرا قبول نمی‌کند. روزی که نامه عزل من را به قول خودش زد واقعا حیران ماندم. اسم این کار را چه می‌شود گذاشت؟!

آشوری اظهار داشت: بارها به این موضوع اشاره کرده‌ام که اگر برخی خودخواهی‌ها را کنار بگذاریم و واقعا با ایثار کار کنیم کاراته ایران به جایگاه‌اش اصلی‌اش نزدیک‌تر می‌شود اما متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد. همه چیز در دست یک نفر است و او نیز هر طوری که دلش می‌خواهد رفتار می‌کند. واقعا آرزو می‌کنم تیم‌های ملی بهترین نتیجه را در رقابت‌های قهرمانی آسیا بگیرند و آنهایی که واقعا آشوری می‌شناسند خوب می‌دانند این موضوع حرف قلب او است و به آن اعتقاد دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon