لام: نمی‌توان روی مولر قیمت گذاشت


لام: نمی‌توان روی مولر قیمت گذاشت

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال بایرن‌مونیخ تأکید کرد هم‌تیمی‌اش قیمت ندارد و در فکر ترک این تیم نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس مولر 25 ساله یکی از مهاجمانی است که این روزها حضور او را در منچستریونایتد نسبت می‌دهند و حتی رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که شیاطین سرخ حاضر هستند برای به خدمت گرفتن این مهاجم آلمانی از بایرن‌مونیخ 100 میلیون یورو بپردازند.

فیلیپ لام در گفت‌و‌گو با روزنامه آلمانی «Munchener Merkur» چاپ مونیخ گفت: توماس یکی از آن بازیکنان الگو است که نمی‌توان روی او قیمت گذاشت. مولر با بایرن‌مونیخ زندگی می‌کند و با آن نفس می‌کشد. او بازیکن خیلی خیلی مهمی برای ما است.

در حال حاصر فیلیپ لام، توماس مولر، هولگار بداشتوبر و دیوید آلابا تنها بازیکنان بایرن‌مونیخ هستند که محصول آکادمی این باشگاه آلمانی هستند. برخی کارشناسان معتقد هستند که بایرن هویت آلمانی خود را از دست داده و این تیم برخلاف گذشته بیش از حد به جذب بازیکنان خارجی روی آورده است.

کاپیتان باواریایی‌ها در این خصوص عنوان کرد: در باشگاه بایرن‌مونیخ هراسی نداریم که هویت‌مان را از دست بدهیم. به تیم کنونی نگاه کنید، ما توماس مولر، هولگار بداشتوبر، دیوید آلابا و البته خود من را داریم و از تیم‌های پایه به اینجا رسیده‌ایم. ما همچنین مانوئل نویر، فرانک ریبری و آرین روبن را در اختیار داریم که سال‌هاست در بایرن هستند و قلب‌شان برای رنگ سرخ بایرن می‌تپد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon