زیرساخت‌های اینترنتی در ۸۵ روستای شهرستان گرمی ایجاد می‌شود


زیرساخت‌های اینترنتی در 85 روستای شهرستان گرمی ایجاد می‌شود

فرماندار گرمی گفت: تا پایان امسال زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت در ۸۵ روستای شهرستان گرمی ایجاد می‌شود.

علی رحیمی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ما در شهرستان گرمی این است که با ایجاد زیرساخت‌های جذب توریست و تصویب طرح‌های گردشگری در حوزه جذب سرمایه گزار برای رونق شهرستان گرمی تلاش کنیم.

وی گفت: درآمد بسیاری از مردم شهرستان گرمی از طریق محصولات کشاورزی است که تا به امروز این محصولات خام فروشی شده که با توجه به ظرفیت غنی کشاورزی در این منطقه از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم که برای احداث کارخانه‌هایی برای صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در شهرستان گرمی اقدام کنند که در این صورت ارزش این محصولات کشاورزی کشت‌شده چند برابر می‌شود.

فرماندار گرمی در رابطه با تعطیلی برخی واحدهای تولیدی در شهرستان گرمی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی که در شهرستان گرمی تعطیل‌شده‌اند به دلیل نبود سرمایه در گردش است که تمام تلاش ما این است با پیگیری مشکلات این واحدها و اعطای تسهیلات از طریق بانک‌ها، بتوانیم واحدهای تولیدی راکد را در شهرستان گرمی دوباره فعال کنیم.

رحیمی‌زاد تصریح کرد: در خصوص ایجاد زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت در شهرستان گرمی با توجه به سخنان وزیر ارتباطات مبنی بر این موضوع که امسال 700 روستا در کل کشور دارای زیرساخت اینترنت پرسرعت خواهند شد که در شهرستان گرمی نیز تا پایان امسال زیرساخت‌های اینترنتی در 85 روستا ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: تقسیم اعتبارات در شهرستان گرمی بین دو شهر گرمی و انگوت به‌صورت متوازن بوده است که سعی داریم یک نماد برای شهرستان گرمی معرفی کنیم و برای این طرح 3 کمیته در شهرستان گرمی تشکیل‌شده است.

فرماندار گرمی گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در تأمین زیرساخت‌ها و ارائه تسهیلات برای سرمایه گزارن نداریم که خوشبختانه پروژه شیرآلات قهرمان یک طرح بزرگ برای شهرستان گرمی است و در فاز اول برای 700 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon