۲۰۰ میلیارد ریال به بهسازی راه‌های خاکی روستایی کهگیلویه اختصاص یافت

200 میلیارد ریال به بهسازی راه‌های خاکی روستایی کهگیلویه اختصاص یافت

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی برای بهسازی جاده‌ها و راه‌های روستایی خاکی و شوسه در شهرهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار موافقت کرد.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی داشتم برای بهسازی تمام جاده‌های خاکی و شوسه روستاهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، با دریافت قیر و اعتبارات لازم موافقت شد.

وی بیان کرد: در این نشست مقرر شد که تونل‌های جاده «پاتاوه – دهدشت» براساس قرارداد به قرارگاه خاتم الانبیا و پل‌های بزرگ پروژه به شرکت پارس گرما واگذار شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون کهگیلویه 357 کیلومتر راه خاکی و 240 کیلومتر راه شوسه دارد، افزود: میزان راه‌های خاکی در بهمئی 182 کیلومتر و راه شوسه در این شهرستان 104 کیلومتر است.

بزرگواری خاطرنشان کرد: در حال حاضر چرام 157 کیلومتر راه خاکی و 85 کیلومتر راه شوسه و لنده 121 کیلومتر راه خاکی و 30 کیلومتر راه شوسه دارد.

وی عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی برای بهسازی جاده‌ها و راه‌های روستایی خاکی و شوسه در شهرهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار موافقت کرده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تأمین این اعتبار راه‌های روستایی خاکی و شوسه در این چهار شهرستان بهسازی می‌شوند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon