۴۵ پروژه شهرستان بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید‌


45 پروژه شهرستان بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید‌

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ‌تعداد ۴۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از هفته دولت سال گذشته تا‌کنون در شهرستان بیله‌سوار به ببهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم صبح امروز در دیدار با مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان بیله‌سوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: تعداد 45 پروژه با اعتبار بالغ بر 500 میلیارد ریال از هفته دولت سال گذشته تا کنون در شهرستان بیله‌سوار به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به رویکردهای دولت یازدهم برای پیشرفت و آبادانی کشور بیان کرد: همدلی و تعامل میان اقشار و مذاهب مختلف، پاسخگویی به جامعه و مشارکت هر چه بیشتر مردم در امور از جمله رویکردهای دولت در عرصه‌های داخلی بوده که در شهرستان بیله‌سوار نیز در این راستا تلاش و جدیت می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اقدامات و رویکردهای دولت در عرصه‌های بین‌المللی، توافقات هسته‌ای و شکسته شدن تحریم‌ها را از جمله اقدامات در این حوزه برشمرد و افزود: جلوگیری از افزایش نرخ تورم، رونق تولید و اشتغال نیز از جمله اقدامات در حوزه‌های منابع درآمدی بوده که توسط دولت انجام شده است.

حلیم تصریح کرد:‌ دولت با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست با وجود تحریم‌هایی که شده بود پیشرفت و آبادانی را برای کشور رقم زند و جایگاه واقعی ایران اسلامی و اقتدار و عظمت آن را با کشاندن قدرت‌های برتر جهانی به پای میز مذاکره و گرفتن نتایج مثبت و موثر در این حوزه به رخ جهانیان بکشد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon