عضوگیری رایگان از علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی امام رضا (ع) در سنندج


عضوگیری رایگان از علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی امام رضا (ع) در سنندج

به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، کتابخانه عمومی امام رضا(ع) در سنندج از علاقه‌مندان به صورت رایگان عضوگیری می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اعلام این خبر اظهار داشت: این برنامه در روز چهارشنبه، 4 شهریور و به مدت یک روز در کتابخانه امام رضا(ع) انجام می‌گیرد.

اسماعیل احمدی عنوان کرد: همچنین به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برنامه ویژه ای با دعوت از علاقه‌مندان و اعضای فعال در کتابخانه عمومی امام رضا(ع) واقع در منطقه عباس آباد سنندج برگزار می‌شود.

وی ایام دهه کرامت را بهترین فرصت برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ منور رضوی دانست و افزود: حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و همچنین خواهر بزرگوار ایشان کریمه اهل بیت (ع) آموزه های گران قدری را برای بشریت داشته اند.

احمدی با تاکید بر اینکه باید از آموزه های نورانی پیامبر و اهل بیت در زندگی خود بهره ببریم تا در مسیر رشد و تعالی گام برداریم، عنوان کرد: کار و تلاش برای ترویج فرهنگ رضوی نوعی عبادت محسوب می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با بیان اینکه سیره عملی و علمی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای جامعه اسلامی است، بیان کرد: دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین سیره علمی، عملی و اخلاقی اهل بیت است.

وی گفت: کتابخانه های عمومی که با هدف ارتقای شاخص های کتابخوانی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه فعالیت می‌کنند نقش مهمی در ترویج افکار و آموزه‌های بزرگان دین دارند.

احمدی تصریح کرد: در جامعه همواره به دنبال الگوهای بر‌تر هستیم و به‌طورقطع، بهتر و شایسته‌تر از ائمه اطهار (ع) برای الگو قرار دادن در جامعه وجود ندارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با پایه ریزی گروه‌های تکفیری و تروریستی تلاش می‌کنند تا دین مبین اسلام را دینی خشن جلوه دهند لذا باید با ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه و گسترش سیره و روش آن بزرگوران در جهت مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان اسلام برنامه ریزی کرد.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت و امکانات موجود باید برای ترویج فرهنگ اهل بیت در جامعه استفاده کرد چرا که در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات جوامع بشری رفع می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon