بیش از ۱۶۶ پروژه عمرانی در بوئین‌زهرا به بهره‌برداری می‌رسد


بیش از 166 پروژه عمرانی در بوئین‌زهرا به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار قزوین گفت: امسال در هفته دولت ۱۶۶ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و غیره با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بوئین‌زهرا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان بوئین‌زهرا که در مسجد جامع شهرستان بوئین‌زهرا برگزار شد، اظهار داشت: وجود مضجع شریف امام رضا(ع) در کشور یک نعمت مضاعف برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خادمان و خدمت‌گذاران نظام جمهوری اسلامی ایران به مناطق مختلف سفر کرده و اقدامات و برنامه‌های یک ساله خود را برای مردم تشریح کنند.

استاندار قزوین عنوان کرد: مدیران و مسئولان استان باید تلاش کنند تا امکانات و تجهیزات موردنیاز برای جوانان و آینده‌سازان فراهم کنند.

روزبه گفت: مسئولان، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مرتب به مناطق مختلف استان سفر کرده تا بدین‌وسیله بتوانند مشکلات مردم را شناسایی و برای برطرف کردن این مشکلات، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در هفته دولت از عملکرد مسئولان و فرمانداران در زمینه سفر به مناطق مختلف استان و برطرف کردن مشکلات مردم در مناطق دورافتاده ارزیابی می‌شود.

روزبه خاطرنشان کرد: امسال در هفته دولت 166 پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و غیره با اعتبار بیش از 250 میلیارد ریال در شهرستان بوئین‌زهرا به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه شهرستان بوئین زهرا ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف دارد، گفت: شهرستان بوئین زهرا ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و غیره دارد که دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به بکارگیری این ظرفیت‌ها در راستای رونق اقتصادی و افزایش صادرات، اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon