سردار سلامی: بهبود وضعیت مناطق محروم گامی برای معرفی «تمدن اسلامی» به جهانیان است

سردار سلامی: بهبود وضعیت مناطق محروم گامی برای معرفی «تمدن اسلامی» به جهانیان است

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رنج‌ها و مصیبت‌هایی که امروز برخی کشورهای اسلامی نظیر یمن می‌کشند، برای ما قابل قبول نیست، بنابراین به‌دنبال ساخت الگوی تمدن اسلامی برای جهانیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار حسین سلامی ظهر امروز در افتتاح مرحله سوم پروژه‌های بسیج در حاشیه شهر مشهد، اظهار داشت: رنج‌ها و مصیبت‌هایی که امروز برخی کشورهای اسلامی نظیر یمن می‌کشند، برای ما قابل قبول نیست بنابراین به‌دنبال ساخت الگوی تمدن اسلامی برای جهانیان هستیم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران برآمده از ارزش‌ها، تعالیم اهل بیت(ع) و احکام اسلامی است و ما شاخص مجسمی از این نظام هستیم، به‌همین منظور جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت الگویی برای معرفی تمدن اسلامی به جهانیان است اما این حرکت‌ها نیازمند توجه ویژه به بهبود وضعیت مناطق محروم است.

وی عنوان کرد: برای اینکه الگوی تمدن اسلامی را به‌‌عنوان یک الگوی تمدن جدید به جهانیان معرفی کنیم باید حرکت‌هایی در مسیر ارتقا و بهبود وضعیت مناطق محروم و حاشیه شهر انجام دهیم، به‌ویژه در شهر مشهد که باید به یک آرمان‌شهر تبدیل شود.

سردار سلامی تصریح کرد: هرچند دشمنان و قدرت‌های بزرگ و کوچک همه تلاش خود را می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را در شرایط سختی قرار دهند،‌ اما آنچه به‌‌عنوان ویژگی‌ها و مشخصه‌های جمهوری اسلامی ایران مطرح است،‌ اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شاهد مصیبت‌های عمیقی برای بیشتر کشورهای اسلامی از جمله بحرین، یمن و سوریه هستیم که این مصیبت‌ها و رنج‌ها برای ما قابل قبول و پذیرش نیست، حرکت برای بهبود وضعیت مناطق محروم به این معنا است که بتوانیم زندگی همراه با عزت، امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم که این تلاش‌ها سرآغاز تحقق آرمان‌ها است.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon