شهرداری ارومیه سوپرلیگ والیبال را با بازیکنان ۱۰۰ درصد بومی آغاز می‌کند

شهرداری ارومیه سوپرلیگ والیبال را با بازیکنان 100 درصد بومی آغاز می‌کند

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: قرارداد جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه تمدید شده و سوپر لیگ امسال را با بازیکنان ۱۰۰ درصد بومی آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، احد یوسفی در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: اردیبهشت امسال قرارداد جهانگیر سیدعباسی به عنوان سرمربی این فصل تیم شهرداری ارومیه تمدید شد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه افزود: استفاده از بازیکنان توانمند سال گذشته و بازیکنان بومی و ملی پوشان در تیم در دستور جدی باشگاه قرار دارد.

وی تصریح کرد: سعید معروف پاسور اول، فرهاد پیروت پور پشت خط زن، عبدالرضا علیزاده لیبرو، میلاد عبادی‌پور قدرتی زن و حامد رضایی، جواد محمدی‌نژاد و احسان اصغریان در ترکیب تیم قرار می‌گیرند.

یوسفی گفت: امسال "جواهری" بازیکن سایپا از سهمیه جوانان امسال اضافه شده و با "بهرام فرید" نیز در حال مذاکره هستیم تا پست قدرتی زن خود را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: به عنوان پشت خط زن دوم نیز مهدی بازارگرد، جایگزین شهرام محمودی و آرمین تشکری به جای نیکولای نیکولوف در ترکیب تیم حضور می‌یابند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه افزود: دو سهمیه خارجی محفوظ نیز وجود داشته و همه پستها مورد مطالعه قرار گرفته است.

یوسفی گفت: در فوتبال به زیر ساخت های ورزشی توجه ویژه‌ای شده و بکارگیری بازیکنان بومی از اولویت های این باشگاه به شمار می‌رود و تا آخر هفته اسامی این بازیکنان نیز اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به وجود تیم شهرداری جوان در سوپر لیگ استانی، امسال چهار نفر به لیگ دسته دو کشوری دعوت شدند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: از 6 شهریور امسال بازیکنان سوپر لیگ شهرداری در ارومیه حاضر شده و از 7 شهریور امسال تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

وی گفت: امسال بدون شک در بخش بانوان تیم داشته و در رده‌های سنی مختلف به استعدادیابی می‌پردازیم.

یوسفی گفت: اگر امسال با بهرام فرید به توافق نرسیم گزینه بعدی ما فرهاد نظری افشار است.

وی گفت: افتخار باشگاه شهرداری این است که مستقل شده و سیستم باشگاه‌داری در ارومیه با شهرهای دیگر متفاوت است.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: سال گذشته اسپانسر تیم تمامی هزینه‌ها را تامین می‌کرد اما امسال قطعا شرایط بهتری در پیش رو داریم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon