۷۳ پروژه با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال آستانه اشرفیه به بهره‌برداری می‌رسد


73 پروژه با اعتبار 380 میلیارد ریال آستانه اشرفیه به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: ۷۳ پروژه با اعتبار حدود ۳۸۰ میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه به بهره‌برداری می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته افزایش بسیار خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه، حسین اسماعیلیان در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات شهید خوش‌سیرت اداره ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دشمن با شهادت شهیدان رجائی و باهنر در تدارک را ضایعه‌ای دردناک برای ملت ایران بود که ملت ما در این دوران از هر آسیبی یک فرصت در جهت توسعه و پیشرفت کشور شاخت و امروز شاهد هستیم که پس از گذشت سال‌ها از شهادت شهیدان رجایی باهنر بارها روزهای گرامیداشت هفته دولت برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه برای دومین بار پیاپی شهرستان آستانه‌اشرفیه در سایه هم‌دلی شورای امنیتی شهرستان، آستانه‌اشرفیه مقام نخست استان را در حوزه امنیتی کسب کرد افزود: هرگونه پیشرفتی در خدمتگزاری به مردم تنها با هم‌افزایی و همراهی تمامی مسئولان شهرستان در تمامی سطوح و حمایت‌های مردم حاصل‌شده است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه  با اشاره به افزایش 30 درصدی پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال گفت: تعداد 73 پروژه بااعتبار حدود 380 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته افزایش بسیار خوبی داشته است.

اسماعیلیان در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات تمامی مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: وجود نیروهای کارآمد و توانمند یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه هر منطقه است که خوشبختانه این شهرستان از وجود چنین نیروهایی بهره‌مند‌است.

وی با اشاره به تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: دشمن تمام سعی خود را برای نتیجه نگرفتن مذاکرات به‌کار برد ولی مذاکره‌کنندگان ما با رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و پشتوانه ملت ایران مقتدرانه پیروز شدند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه  با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان امسال گفت: مردم ما بازهم با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زنند و بسته به ذائقه و سلایق خود، وکلای خود را انتخاب می‌کنند.

وی بیان کرد: بیان مشکلات در بین دستگاه‌های اجرایی در محاکمه قضایی، محافل عمومی و رسانه‌ها یک آسیب و انتظار دشمن است و بر اساس همین منظر است که در سطح شهرستان و بر اساس ابلاغیه دولت، تنازع دستگاه اجرایی به محاکم قضایی کشیده نمی‌شود.

مقام عالی اجرایی شهرستان با بیان اینکه هدف از خدمت تنها رضایتمندی مردم است نه صنف یا گروه خاص سیاسی اظهار کرد: همه ما باید بر راستای شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی دولت پیش رویم.

اسماعیلیان با تأکید به اینکه مردم به‌هیچ‌وجه خدمتگزارانشان را تنها نخواهند گذاشت افزود: اعتبارات محدود خدمات محدود ارائه می‌دهد به همین دلیل برای شیرین کردن خدمات باید از هر فرصتی برای خدمتگزاری استفاده کنیم.

معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری نخستین نشست شورای اداری در کنار مزار شهدای آستانه‌اشرفیه برای اولین بار در گیلان گفت:  همه باید بکوشیم تا فعالیت‌ها و کارهای دولت در این هفته هرچه بیشتر به مردم انعکاس داده شود تا شرمنده خون شهدا نشویم.

رضا کحالی بابیان اینکه در سال گذشته تعداد 58 پروژه با اعتبار 91 میلیارد و 600 میلیون ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است اظهار کرد: در سال جاری تعداد 73 پروژه با اعتبار حدود 380 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته افزایش بسیار خوبی داشته است.

وی افزایش پروژه‌های افتتاحی نسبت به سال گذشته را نشانه همکاری و همراهی تمامی مسئولان در شهرستان دانست و افزود: امسال افزایش چشمگیر پروژه‌ها و طرح‌های مختلف عمرانی خود نشان‌دهنده عزم دولت تدبیر و امید در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم است.

به گزارش تسنیم در پایان این مراسم از 64 کارمند و 16 مدیر نمونه دستگاه‌های اجرائی شهرستان آستانه‌اشرفیه تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon