ساعی: به انتخابات هیئت رئیسه شورا جناحی فکر نمی‌کنم


ساعی: به انتخابات هیئت رئیسه شورا جناحی فکر نمی‌کنم

عضو شورای شهر تهران گفت: بنده در شورای شهر تهران مستقل هستم و در انتخابات هیئت رئیسه به طیف اصلاح طلب و اصولگرا فکر نمی‌کنم.

هادی ساعی درگفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: قصد ندارم برای انتخابات هیئت رئیسه شورا کاندیدا شوم و هنوز تصمیم نگرفته‌ام که بین کاندیداهای موجود برای ریاست شورا چه فردی را انتخاب کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات پیشنهاد اصلاح طلبان شورای شهر برای معرفی وی بعنوان کاندیدای منشی هیئت رئیسه شورا اظهار داشت: تاکنون چنین پیشنهادی به بنده داده نشده و در صورت طرح این موضوع نیز آن را نمی پذیریم. سال گذشته نیز از سوی هر دو طیف شورا این پیشنهاد را داشتم اما شخصاً تمایلی نداشتم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بنده در شورای شهر به صورت مستقل عمل می‌کنم و به صورت طیفی فکر نمی‌کنم، تصریح کرد: در حال حاضر چمران و مسجدجامعی به عنوان کاندیداهای ریاست شورا مطرح هستند و بنده عملکرد هر دوی آنها را خوب می‌دانم، هر دوی آنها دارای تجربه‌هایی هستند و نمی‌توان گفت کدام یک از آنها بهتر هستند.

ساعی درباره ملاک خود برای تصمیم‌گیری در انتخاب کاندیداهای هیئت رئیسه شورا، خاطرنشان کرد: بنده برای انتخاب آنچه به نفع مردم و شهر باشد را در نظر می‌گیرم و فاکتورهای دیگری برای خود در نظر دارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon