برنامه‌های استانی در اولویت سیاستگذاری‌های اتاق بازرگانی خراسان رضوی است

برنامه‌های استانی در اولویت سیاستگذاری‌های اتاق بازرگانی خراسان رضوی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌های استانی در اولویت سیاستگذاری‌های اتاق بازرگانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، غلامرضا شافعی صبح امروز در جلسه هماهنگی کمیسیون‌های اتاق بازرگانی خراسان رضوی که در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: بهترین منطقه‌ای که می‌تواند برای زعفران و موضوعات وابسته به آن برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کند خراسان رضوی است.

وی تصریح کرد: در اتاق بازرگانی به برنامه‌های استانی توجه ویژه‌ای مبذول می‌شود و نقش نهادهای استانی در تصمیم گیری‌ها ملی به شدت مورد اهتمام قرار می‌گیرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: در این راستا کمیسیون‌های اتاق بازرگانی در خراسان رضوی باید به طور ویژه به مسائل نگاه کرده و برای حل آنها راهکار اجرایی ارائه بدهند.

شافعی با اشاره به اینکه در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی به هیچ عنوان نباید نگاه شخصی برای رفع مسائل وجود داشته باشد، تأکید کرد: در کمیسیون‌های اتاق استان‌ها با توجه به نقش حمایتی و مشاوره‌ای که در کشور بر عهده اتاق‌های بازرگانی نهاده شده است باید دید بسیار بازی وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه در مسائل اقتصادی باید رویکرد پیشگیری از بروز مشکلات وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید بتوان در حوزه‌های اقتصادی با تدوین قوانین مناسب اثرگذاری‌های کلان ایجاد کرده و از بروز مشکل در این حوزه پیشگیری کنیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه هر چه قدر فردی دانش داشته باشد باید به تجربه افرادی که در حوزه عمل ورود پیدا کرده‌اند استفاده کند تصریح کرد: باید بتوان از تمام ظرفیت‌های موجود برای بهبود شرایط اقتصادی استفاده کرد.

شافعی وضعیت  ارتباط بخش خصوصی و دولتی را رو به بهبود دانست و عنوان کرد: امید می‌رود با تغییر نگرشی که هم اکنون به وجود آمده است بتوان گام‌های اساسی در زمینه ارتقا شرایط اقتصادی برداشت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon