تراکتورسازی، تیم رؤیایی که هر روز کم‌رنگ‌تر می‌شود

تراکتورسازی، تیم رؤیایی که هر روز کم‌رنگ‌تر می‌شود

تیم تراکتورسازی در حالی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که در این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل متوقف‌شده و نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که سه شنبه و با 3 دیدار آغازشده بود دیروز نیز با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی در خانه به مصاف تیم استقلال خوزستان رفته و مقابل این تیم با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

تساوی بدون گل علی رقم در اختیار داشتن توپ و میدان

در این دیدار که از ساعت 18:15 در استادیوم یادگار امام تبریز آغاز شد 2 تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشته و بیشتر توپ را در میانه میدان به حرکت درمی‌آوردند.  شاگردان تونی اولیویرا که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و حمایت هوادارانشان را پشت خود می‌دیدند، موفق شدند به‌مرورزمان توپ و میدان را در اختیار بگیرند.

تیم تراکتورسازی که با در اختیار گرفتن توپ و میدان قصد رسیدن به گل برتری را داشت درصحنه‌ای به این موقعیت درست یافت، اما ضربه شاهین ثاقبی که در شرایطی نامتعادل به توپ زده‌شده راهی به دروازه تیم حریف نیافت تا بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

با آغاز نیمه دوم بازهم این تراکتورسازان دیار آذربایجان بودند که توانستند بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرده و بار دیگر سوار بر بازی شوند.

شاگردان تونی اولیویرا که اصلاً دوست نداشتند در این دیدار خانگی امتیاز از دست دهند با حملاتی سعی در باز کردن دروازه تیم حریف خود را داشتند که تمامی این فرصت‌ها نیز با بی‌دقتی بازیکنان این تیم به هدر رفت تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

کسل‌کننده‌ترین دیدار هفته

تراکتورسازی که در نیمه اول این دیدار اصلاً نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد در نیمه دوم تا حد زیادی به خود آمده و توانست حملات نصفه و نیمه‌ای را بر روی دروازه حریف ترتیب ببیند.

این حملات نصفه و نیمه که با بی‌دقتی محض بازیکنان تراکتورسازی با اختلاف چندین و چند متری از کنار دروازه حریف به بیرون می‌رفت درنهایت دیداری سرد و کسل‌کننده را رقم زد که حوصله هر تماشاگری را سر برده و صدای آنان را درمی‌آورد.

با توجه به جذابیت‌های نه چندان زیاد این دیدار به جرات می‌توان لقب کسل‌کننده‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر را به دیداری داد که شاید حتی بی‌کیفیت‌ترین بازی 2 تیم در لیگ پانزدهم باشد.

تراکتور در نیمه دوم بهتر شد/4 سال گذشته هیچ‌گاه به‌اندازه نیمه اول بد نبودیم

تونی اولیویرا هم که از سبک بازی تیمش در نیمه نخست این دیدار رضایت چندانی را نداشت در کنفرانس مطبوعاتی درباره این دیدار می‌گوید:بازی در نیمه اول جذابیت چندانی نداشت و تیم ما نمی‌توانست بازی خوبی ارائه دهد و به همین خاطر نتوانست حتی یک موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کند.

وی می‌افزاید: در بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم که بیشتر به خودشان اعتماد داشته باشند و با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند. نیمه دوم تیم ما توانست بازی بهتری ارائه داده و چند موقعیت خوب را بر روی دروازه حریف ایجاد کند.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان می‌کند: در نیمه دوم متحدتر شده و فرصت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل دست‌یابیم ولی این 45 دقیقه باعث شد که تیم ما به خود بیاید.

اولیویرا در خصوص جذابیت‌های نه چندان زیاد این دیدار تأکید می‌کند: در 4 باری که به اینجا آمدم هیچ‌گاه یادم نمی‌آید که تیمم به‌اندازه نیمه اول بد باشد اما امروز در نیمه دوم بهتر شده و توانستیم بازی بهتری را نسبت به نیمه اول ارائه دهیم.

فاصله 10 امتیازی تراکتور با صدر جدول

تراکتورسازی که با این تساوی 6 امتیازی شده و به رده هشتم جدول رده‌بندی سقوط کرد تا به‌این‌ترتیب فاصله‌ای 7 امتیازی تا صدر جدول را داشته باشد و کارش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر سخت‌تر شود.

شاید اگر تونی اولیویرا و شاگردانش به همین منوال ادامه دهند روزبه‌روز از قهرمانی در لیگ برتر که رؤیا و آرزوی چندین و چندساله هواداران تراکتورسازی است دورتر می‌شوند و به‌نوعی شاید رؤیای میلیون‌ها هواداران تراکتور که در منطقه آذربایجان زندگی می‌کنند به باد برود.

عملکرد تونی غیرقابل‌قبول است

در هفته‌های گذشته و پس‌ازآن که شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم به تونی اولیویرا از سوی برخی از سایت‌ها مطرح و سپس به‌شدت از سوی مدیران تیم تراکتورسازی تکذیب شد حال نوبت به دارا غزنوی، عضو هیئت‌مدیره تراکتورسازی رسیده تا به انتقاد از عملکرد تونی اولویرا بپردازد.

وی که نتایج تونی اولیویرا را غیرقابل‌قبول توصیف می‌کند اعتقاد دارد که هیئت‌مدیره تونی را فقط به خاطر هواداران امسال نیز حفظ کرده و سکان هدایت تیم تراکتورسازی را به وی سپرد.

غزنوی همچنین از اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم تراکتورسازی به عنوان دستیار تونی اولیویرا نیز سخن می‌گوید.

الآن وقت انتقاد نیست

بختیار رحمانی هم که در نیمه دوم این دیدار به زمین آمده و 45 دقیقه براش تیمش بازی کرد درباره این دیدار به خبرنگار تسنیم می‌گوید: در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و من مطمئنم در آینده وضعیت خیلی مطلوب‌تر هم می‌شود.

بازیکن تراکتورسازی می‌افزاید: باید از تونی حمایت شود چون وقت انتقاد نیست و هنوز هفته پنجم هست و درست نیست مثل بعضی تیم‌ها به مربی یا مدیرعامل فحش بدهیم. چون تراکتورسازی تیم بزرگی است اما هواداران کمی باید تحمل کنند.

وی تصریح می‌کند: باید به تونی فرصت داد تیم را پیدا کند تا بتوانیم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و این وضعیت را جبران کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon