سردار سپهر: در تولید تجهیزات راهبردی تحولات ارزشمندی صورت گرفته است

سردار سپهر: در تولید تجهیزات راهبردی تحولات ارزشمندی صورت گرفته است

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: امروز در حوزه تولیدات صنایع دفاعی، تجهیزات راهبردی و ارتقای توان رزم با اعتبارات جاری اقدامات تحولی ارزشمندی صورت گرفته است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در آئین نخستین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان‌ها با تبریک میلاد ثامن الحجج (ع) از راه اندازی گروه‌های تلویزیونی مراکز استان‌ها به عنوان یکی از جهادی‌ترین اقدامات مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه یاد کرد و گفت: تمامی مراحل این اقدام از تصمیم گیری، پشتیبانی، اقدام و اجرا با سخت‌کوشی و تلاش بی وقفه و روحیه جهادی شکل گرفت.

وی تاکید کرد: تداوم این اقدام ارزشمند نیز نیازمند برخورداری از همین شاخص‌هاست.

سردار سپهر خاطرنشان کرد: مجموعه ای که به انعکاس مجاهدت‌های پاسداران حریم ولایت در عرصه های پرحادثه خبری می پردازد می بایست از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون ایثار، روحیه جهادی و خستگی ناپذیری برخوردار باشد.

وی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر انجام اقدامات تحولی با امکانات موجود گفت: بحمد الله امروز در حوزه تولیدات صنایع دفاعی، تجهیزات راهبردی و ارتقای آمادگی رزمی با اعتبارات جاری اقدامات تحولی ارزشمندی صورت گرفته است.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروههای تلویزیونی سپاه در استان‌ها با اهدای تندیس جشنواره، لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon