اکران «محمد رسول الله(ص)» از شنبه در شیراز


اکران «محمد رسول الله(ص)» از شنبه در شیراز

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان فارس از اکران فیلم محمد رسول‌‌الله (ص) از روز شنبه ۷ شهریورماه در سینماهای شیراز خبر داد.

رسول شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، درباره اکران فیلم محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: این فیلم از روز شنبه 7 شهریورماه در سینماهای پیام، سعدی، شیراز (قیام سابق) اکران می‌شود.

وی  با بیان اینکه فیلم محمد رسول الله (ص) حدود یک ماه در سینماها به نمایش درمی‌آید عنوان کرد: سالن مرکز اسناد کتابخانه ملی استان فارس نیز برای اکران این فیلم در حال تجهیز و آماده‌سازی است و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این فیلم بشود.

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان فارس درباره نوبت اکران فیلم مزار شریف نیز گفت: این فیلم سینمایی تا 10 روز آینده در سینماهای شیراز اکران می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب تماشاچیان از فیلم سینمایی دوران عاشقی بیان کرد: این فیلم در سینما سعدی شیراز روی پرده بود که به دلیل اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در این سینما، از روز شنبه اکران آن متوقف می‌شود.

شهبازیان با اشاره به اکران فیلم سینمایی قندون جهزیه در "سینما ایران" شیراز تصریح کرد: استقبال تماشاچیان از این فیلم سینمایی متوسط بوده است.

گفتنی است به دلیل یک مشکل فنی اکران فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی که پیش از این روز چهارشنبه 4 شهریور اعلام شده بود یک روز به تعویق افتاد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon