پیش‌بینی سانس فوق‌العاده برای «محمد رسول الله(ص)» در اولین روز اکران

پیش‌بینی سانس فوق‌العاده برای «محمد رسول الله(ص)» در اولین روز اکران

امروز اولین روز نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در ایران است. این فیلم همزمان نیز در جشنواره مونترال با حضور مجید مجیدی و سایر عوامل فیلم رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایون خزاعی فر، مدیر فروش موسسه نور تابان که مسئولیت پخش این فیلم را برعهده دارد درباره استقبال مخاطبین در روز اول نمایش فیلم گفت: استقبال مخاطبین بی نظیر بوده است و در سالن های آزادی، ملت، کوروش، زندگی و فرهنگ پیش فروش بلیت بعدازظهر و شب به اتمام رسیده است و احتمالاً در این سالن‌های سینما سانس فوق العاده خواهیم داشت این اقبال در دیگر سالن‌ها هم به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد اولین شب نمایش اکثر سینماهای نمایش دهنده فیلم سانس فوق العاده داشته باشند.

وی درباره اکران فیلم در شهرستان‌ها نیز توضیح داد: اکران فیلم به صورت همزمان در تهران با 11 شهر آغاز شده است و 50 سالن سینمای شهرستان در اختیار داریم که در روزهای آتی با توجه به اقبال مخاطبین در شهرستان‌ها تعداد سالن‌های ما نیز افزایش خواهد داشت.

مدیر فروش دفتر پخش نور تابان در ادامه توضیح داد: هم اینک همزمان با تهران در استان های خراسان رضوی و جنوبی، مازندران و گیلان و شهرهای اصفهان، کاشان، شهرکرد، تبریز، همدان، قزوین و شیراز فیلم به نمایش درآمده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: اقبال مخاطبین بسیار خوب است و ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تعداد سالن سینماهای شهرستان را با توجه به توجه و اقبال تماشاگران افزایش دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران