دولت سیاست حفظ جمعیت مردم در مناطق روستانشین را مدنظر قرار گیرد


دولت سیاست حفظ جمعیت مردم در مناطق روستانشین را مدنظر قرار گیرد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست دولت، حفظ جمعیت مردم در مناطق روستانشین باشد و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، احمد بخشایش عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های روستایی این شهرستان اظهار داشت: عمرانی و آبادانی روستاها جزو اولویت‌کاری مسئولان شهرستان است و حفظ جمعیت در روستاهای حاشیه کویر بسیار مهم است و باید در این زمینه اقدام شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های دولت باید در این زمینه صورت گرفته و اقدامات جدی برای حفظ جمعیت روستاهای حاشیه کویر انجام شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی به اجرای عملیات آسفالت و جدول‌گذاری با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در روستای نیرآباد زواره اشاره کرد و افزود: امروز شاهد بهره‌برداری از اجرای طرح هادی روستای کریم‌آباد زواره شامل اجرای آسفالت و جدول گذاری با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال هستیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای جدول‌گذاری و آسفالت در روستای سفیده زواره نیز اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده، تصریح کرد: اعتبارات این طرح‌ها از محل اعتبارات دفتر امور روستایی استانداری اصفهان تامین شده است.

به گزارش تسنیم، همزمان با هفته دولت و با حضور نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی، 3 طرح بزرگ عمرانی در روستاهای شهرستان اردستان با صرف اعتباری بالغ بر 6میلیارد و 400 میلیون ریال در روستاهای بخش اردستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon