حضور بازیگر هالیوودی در مزایده برای حمایت از ارتش اسرائیل + عکس

حضور بازیگر هالیوودی در مزایده برای حمایت از ارتش اسرائیل + عکس

"جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی و ستاره سریال تلویزیونی "ذهن‌های مجرم" (Criminal Minds)، دو اسلحه خود را به مزایده گذاشت تا از این راه به سازمان "دوستان ارتش اسرائیل" از حامیان مالی ارتش رژیم صهیونیستی کمک کند.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، "جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی و ستاره سریال تلویزیونی "ذهن‌های مجرم" (Criminal Minds)، دو اسلحه خود را به مزایده گذاشت تا از این راه به سازمان "دوستان ارتش اسرائیل" از حامیان مالی ارتش رژیم صهیونیستی کمک کند.

 

به گزارش پایگاه خبری "انتفاضه الکترونیک"، این مراسم یک‌شنبه 23 آگوست (1 شهریور) برگزار شد و تأمین هزینه‌های مالی آن را "صنایع تسلیحاتی اسرائیل-آمریکا" و باشگاه تیراندازی یهودی "گلوله و بِیگِل" (نوعی شیرینی محبوب یهودیان) به عهده گرفتند.

 

شرکت‌کنندگان در مراسم مذکور، هم فرصت پیدا کردند تا به تیراندازی با دو اسلحه رایفل "تاور"Tavorمتعلق به مانتگنا بپردازند و هم آموزش‌های ابتدایی تیراندازی را ببینند. پس از پایان مراسم هم دو اسلحه به مزایده گذاشته و درآمد حاصل از مزایده به "دوستان ارتش اسرائیل" داده شد.

 

"دوستان ارتش اسرائیل" یک سازمان مستقر در آمریکاست که به‌رغم اعتراف سازمان عفو ​​بین‌الملل، دیده‌بان حقوق بشر، سازمان ملل متحد و سازمان‌های متعدد دیگر به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی، همچنان از این ارتش حمایت مالی می‌کند. فعالان جنبش‌های هم‌بستگی با فلسطین همواره این سازمان را هدف قرار داده‌اند. حدود سه ماه پیش، دو مرد جوان یهودی در ایالت کنتیکت به دلیل اعتراض به حمایت‌های این سازمان از ارتش اسرائیل، دستگیر شدند.

 

اقدام مانتگنا در جمع‌آوری کمک برای ارتش اسرائیل کاملاً متضاد با بازیگر دیگری است که قبلاً نقش اصلی را در سریال "ذهن‌های مجرم" بازی می‌کرد. "مندی پاتینکین" که نقش "جیسون گیدیون" را بازی می‌کرد، از منتقدان جدی سیاست‌های رژیم صهیونیستی است. وی حتی سال 2010 بیانیه‌ای را امضا کرد که خواستار تحریم فرهنگی شهرک‌های اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری شده بود.

مزایده دارایی‌های بازیگر هالیوودی برای حمایت از ارتش اسرائیل
"جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی و ستاره سریال تلویزیونی "ذهن‌های مجرم"

مزایده دارایی‌های بازیگر هالیوودی برای حمایت از ارتش اسرائیل
"جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی و ستاره سریال تلویزیونی "ذهن‌های مجرم"

منبع: مشرق

انتهای پیام/

به گزارش تسنیم انتشار مطالب از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، مطبوعات و دیگر منابع خبری به معنای تأیید یا رد تمامی مواضع و تحلیل‌های مطروح در آن‌ها نبوده و صرفاً جهت اطلاع خوانندگان از مطالب سایر رسانه‌ها بخشی از آن‌ها بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon