سردار وحیدی: "وحدت" یکی از مولفه‌های اساسی اقتدار است

سردار وحیدی: "وحدت" یکی از مولفه‌های اساسی اقتدار است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، مبانی فکری و عقیدتی اسلام را از نماد اقتدار دانست و گفت:‌ مرزبندی عقیدتی، اخلاقی و سیاسی که انسان و قدرت حول آن شکل می‌گیرد از مبانی اقتدار است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی روز گذشته در همایش اقتدار ملی همدلی و همزبانی دولت و ملت با اشاره به رمز بقای اقتدار هر کشور اظهار داشت: اقتدار ملی، رمز بقا است و هیچ کشور بدون قدرت، قادر به ادامه حیات نیست.

وی افزود: باید مبانی اقتدار را در فرهنگ کشورمان تعریف و بازشناسی کنیم تا در بزنگاه‌ها به تسلط خود در بیاوریم.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی مبانی فکری و عقیدتی اسلام را از نمادهای اقتدار دانست و گفت: مرزبندی عقیدتی، اخلاقی و سیاسی که انسان و قدرت حول آن شکل می‌گیرد از مبانی اقتدار است.

سردار وحیدی تصریح کرد: دفاع مقدس، اقتدار و قدرت را برای کشورمان به همراه داشت، 12 سال پایداری در مسئله هسته‌ای نماد بسیار بزرگی از اقتدار است چرا که تسلیم نشدیم و بر اصول خود پافشاری کردیم. 

وی ادامه داد: ارتباط امت و امامت با تغییر نوع نگاه حکومت از سلطه‌گری و پادشاهی به نظام امت و امامت، عنصر اقتدار کشورمان را تغییر داد.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در ادامه، وحدت را یکی دیگر از مولفه‌های اساسی اقتدار دانست و گفت: این همایش گامی در جهت پرداخت وحدت بین همه اقشار و مابین دولت و ملت است و شناخت تعریف از مولفه‌های آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon