ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان تعاونی‌های روستایی خراسان رضوی

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان تعاونی‌های روستایی خراسان رضوی

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: مجموعه کارکنان تعاونی‌های روستایی خراسان رضوی از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند.

رضا نامنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: مجموعه کارکنان تعاونی‌های روستایی و اتحادیه‌های شهرستانی و روستایی خراسان رضوی از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند می‌شوند که در این رابطه قراردادی با یکی از شرکت‌ها بیمه منعقد شده است.

وی افزود: در حال حاضر در خراسان رضوی 222 شرکت تعاونی روستایی، 155 شرکت تعاونی کشاورزی، 163 شرکت تعاونی تولیدی، 4 شرکت سهامی زراعی، 28شرکت نظامهای صنفی در حوزه کشاورزی و 27 شرکت تعاونی زنان در روستاها فعال است.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی در رابطه با فعالیت شرکت تعاونی‌های زنان روستایی گفت: این شرکت‌ها در راستای توانمند سازی بانوان روستایی و کارآفرینی  در حوزه زنان فعالیت می‌کنند.

نامنی به اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه نخست امسال اشاره و خاطرنشان‌کرد: 450 هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان 190 هزار تن گندم توسط شرکت تعاونی روستایی و مابقی توسط شرکت غله خریداری است.

وی با بیان اینکه 107 هزار تن جو نیز توسط شرکت تعاونی روستایی خریداری شده است، تصریح‌ کرد: 120 هزار تن ذرت نیز در بین دامداران استان توزیع شده است.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی خرید شیر از دامداران را یکی دیگر از اقدامات تعاون روستایی استان اعلام کرد و گفت: خرید شیر از دامداران کیلویی 1440 تومان ادامه دارد و تاکنون 30 هزار تن شیر خریداری و تبدیل به شیر خشک شده است.

وی با بیان اینکه در مجموعه تعاون روستایی خراسان رضوی اقدامات مناسبی در حوزه تولید بذر اصلاح شده انجام شده است، بیان‌کرد: در بخش بذر اصلاح شده گندم و جو اقدامات مناسبی در شهرستان‌های قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، فریمان و در شهرستان تربت جام بذر اصلاح شده خربزه انجام شده است.

نامنی عنوان‌کرد: بذرهای اصلاح شده در شهرستان‌های مذکور  برای کشت پاییزه در بین کشاورزان توزیع می‌شود چرا که این بذرها علاوه  بر کشاورزی اقتصادی در افزایش ماندگاری محصول  نقش دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon