۳۴ مدرسه توسط خیران در اردبیل احداث می‌شود


34 مدرسه توسط خیران در اردبیل احداث می‌شود

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: با همت خیرین ۳۴ مدرسه در قالب ۱۴۸ کلاس درس در مناطق مختلف استان اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد قرآن‌نویس صبح امروز در دیدار با نخبگان استان اردبیل اظهار داشت: تا کنون خیرین مدرسه‌ساز در استان  اردبیل 338 مدرسه را در قالب یک هزار و 447 کلاس تحویل آموزش و پرورش استان  داده‌اند و رفته رفته خیرین در ساخت مدرسه از دولت پیشی می‌گیرند و حضور خیرین اردبیلی در مدرسه‌سازی زبان‌زد خاص و عام است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل در طول دو سال انقلاب عظیمی در احداث مدرسه ایجاد کرده‌اند گفت: توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی یکی از راهکارهای توسعه کشور است که می‌تواند آینده کشور را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی تضمین کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان احداث مدرسه در مناطق محروم و مرزی و روستایی است که در این راستا با همت دولت و خیرین اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و بیشتر مناطق محروم  ومرزی از فضاهای آموزشی استاندارد برخوردار شده‌اند.

قرآن‌نویس بیان کرد: مرحوم حسن‌علی علیپور خیر مدرسه‌ساز اردبیلی گام بسیار بزرگی در توسعه فضاهای آموزشی و علمی در استان اردبیل داشت و هم‌اکنون خیرین بزرگی همچون مالک جعفرزاده مقدم و خانم حاجی‌زاده تمام دارایی و ثروت خود را در راه مدرسه‌سازی هزینه می‌کنند که ما باید قدردان این خیرین بزرگوار باشیم.

وی بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی در استان یک وظیفه همگانی است تا بتوانیم شرایط فضاهای آموزشی سالم و مجهز را برای فرزندان خود مهیا کنیم چرا که این دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و سرنوشت کشور به دست این دانش‌آموزان رقم خواهد خورد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بیان کرد: مؤسسات خیریه در اردبیل گام بزرگی در کمک به بیماران سرطانی، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، کمک به شهریه دانشجویان و دیگر کارهای خیر داشته‌اند و این امر هیچ مشکلی از لحاظ امکانات و تجهیزات ندارند و بدون وابستگی به دولت در کارهای خیر گام برمی‌دارند.

قرآن‌نویس تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان از جمله نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، استانداری، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر همکاری همه جانبه‌ای با مؤسسات خیریه استان داشته‌اند و در کارهای خیر با این مؤسسات تعامل همه جانبه داشته اند و امیدواریم با تعامل همه جانبه و وحدت و همدلی مشکلات تمام نیازمند جامعه را برطرف سازیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon