اتمام دشمنی آمریکا بعد از مذاکرات هسته‌ای خیالی باطل است


اتمام دشمنی آمریکا بعد از مذاکرات هسته‌ای خیالی باطل است

امام جمعه خرمدره گفت: اینکه بعد از مذاکرات هسته‌ای دشمنی آمریکا با ما تمام شده خیال باطلی است، مسولان باید بیدار باشند، دولتمردان آمریکا در هر فرصتی ما را تهدید می‌کنند پس در مقابل تکبر باید تکبر ورزید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به سالروز وفات آیت‌الله حائری یزدی اظهار داشت: تأثیرگذاری حرکت این شهید در تأسیس حوزه علمیه قم چنان بود که در حال حاضر علمای فراوانی در تمام دنیا منادی شیعه هستند و این به برکت حرکت خالصانه آیت‌الله حائری یزدی و حمایت مردم متدین بود.

وی ضمن گرامی داشت شهادت رئیس علی دلواری تصریح کرد: این شهید گرانقدر هماهنگ با علمای دین در مقابل استکبار و استعمار ایستاد.

امام جمعه خرمدره هفته دولت را به دولتمردان ایران تبریک گفت و ابراز کرد: مسئولان، فرزندان این نظام هستند و باید انتقاد پذیر باشند ما همه خادم مردم هستیم و همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی خود را خدمتگذار مردم می‌دانست بر ما وظیفه است که خدمتگذار و قدردان اعتماد مردم باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم اتخاذ مواضع انقلابی  صریح و بدون رودربایستی در مقابل دشمن عنوان کرد: باید دشمن شناس باشیم آمریکا در تمام دوران دفاع مقدس پشتیبان صدام بود، امروزه تحریم‌ها، ظهور گروه‌های تروریستی، تهاجم فرهنگی و آموزش منافقان از جمله اقداماتی است که آمریکا و دوستانش انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه 17 هزار نفر از مسئولان دولتی، علمی و مذهبی و مردم عادی کشور ما قربانی تروریسم شدند، اظهار داشت: اینکه بعد از مذاکرات هسته ای دشمنی آمریکا با ما تمام شده خیال باطلی است، مسئولان باید بیدار باشند، دولتمردان آمریکا در هر فرصتی ما را تهدید می‌کنند پس در مقابل تکبر باید تکبر ورزید.

وی ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی تصریح کرد: دنیا دار عمل است و آخرت دار حساب که دیگر در آن عملی نیست پس باید مراقب اعمالمان باشیم.

امام جمعه خرمدره گفت: خداوند علم اسماء اعظم را به حضرت آدم(ع) آموخته بود و دلیل سجده ملائک بر آدم به دلیل فضیلت و برتری علم او بود، علم و تقوا دو بال انسان بوده که مکمل انسان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon