گردهمایی سالانه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

گردهمایی سالانه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی گفت: گردهمایی سالانه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، قاسم حوائجی ظهر امروز در گردهمایی سالانه مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خراسان رضوی در سینما آفریقای مشهد اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تشکلی انقلابی است که از سال 1358زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری در سطح مدارس کشور مشغول به انجام مأموریت فرهنگی و انقلابی خود است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 400 نفر از مسئولان و فعالان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی سراسر استان در این گردهمایی حاضر هستند.

حوائجی بیان کرد: محوری ترین برنامه از قبل پیش بینی شده این است که مراسم تحلیف و سوگند برای مسئولان برگزار شود و سپس این افراد مسئولیت انجمن‌های اسلامی مدرسه را در سال تحصیلی جدید بر عهده گیرند.

وی با اشاره به فعالیت انجمن اسلامی دانش آموزان در استان گفت: این انجمن‌ها در تمامی مدارس متوسطه استان فعال هستند و از میان دانش آموزان هر مدرسه یک نفر به عنوان نماینده و مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی فعال است.

حوائجی عنوان کرد: در سطح مشهد حدود 100 انجمن پسرانه و 120 انجمن دخترانه فعال و در سطح استان نیز حدود 500 دفتر انجمن اسلامی در مدارس داریم.

وی افزود: انجمن اسلامی دانش آموزان به فعالیت‌های فوق برنامه و تعالی ابعاد شخصیتی دانش آموز نوجوان توجه داشته و تاکنون در این بخش‌ها اثرگذاری مطلوب و قابل توجهی داشته است.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم دانش آموزان را خودساخته و تشکیلاتی بار آورده و روحیه کار جمعی و کار گروهی را در آنها رشد دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon